Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2019-01-08, 14:51
  #61
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medandraord1337
Kan kan man.
Man kan också komma överens med ens partner om att det är okej att ligga med andra.

Ditt senaste inlägg låter korkat.
Du trodde inte på otrohet TILLS blabla. Idiot.


On topic: vill du inte ligga, så gör inte det. Fortsätter hon så säg till din fru. Var öppen för I helvete, varför är det så svårt?!
Är jag TS eller din retard?
Vill du att andra ska tömma sig i din fru så är det upp till dig, jag bad inte om förslag kring vad mer ”man kan” göra så förstår inte varför du svarar mig. Ligger ämnet nära ditt hjärta?
”Blabla” ojoj vilka resonemang, ska du kalla mig idiot?
”Ditt senaste inlägg låter korkat” De klart när du är korkad

Edit: Misstänkte att du var en brud vilket bekräftades genom en titt på dina inlägg. Du verkar som en typisk powerking-cigarett madrass som mer än hälften av grabbarna i din lur fått turas om på. Det förklarar din idé med ett ”öppet förhållande”, ditt sätt att resonera och argumentera. Det är 18-årsgräns här vännen, men du kanske bara är efterbliven och inte kunnat komma förbi tonåren mentalt.
__________________
Senast redigerad av lilmayo 2019-01-08 kl. 14:58.
Citera
2019-01-08, 20:14
  #62
Medlem
Casual-Cultures avatar
hoppas du inte bli påkommen och att din fru gör likadant mot dig fast med en babbe.
Citera
2019-01-08, 22:11
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baccardii
Är gift och har barn

Jag har mitt jobb om dagarna och frugan jobbar extra mycket nu för tiden så vi får hjälp av frugans senaste väninna. Var inte länge sen de blev väninnor. Vi anställde henne redan från början att ta hand om barnen och hemmet under dagarna.

Hon gör ett kanon jobb men blev helt tagen på sängen när hon la kortet på bordet i onsdags att hon vill ha sex med mig för hon tycker jag är vältränad, snygg exakt hennes typ av kille. Hon vill att vi knullar av oss bakom frugans rygg innan hon kommer hem.

Hon är jäkligt trevlig mot oss alla, speciellt barnen som har fäst sig och hon tillbaka. Hon berätta att frugan kommer aldrig få reda på något om jag håller tyst om det här. Hon gör det enkelt för mig bara jag går med på det. Hon har gjort det tidigare med upptagna män har hon berättat och gått bra. Jag är på väg att trilla dit orkar inte stå emot längre när hon både visar brösten, visar med fingrarna mot munnen att suga, ler och skrattar extra mycket mot mig, kåtar upp mig.

Hon ber om det, man rädd att barnen kommer höra oss stöna, kanske se oss. Hon vill ju använda vår säng, soffan, runt hörnet, bakom dörren genom en snabbis. Våra barn är heller inte dumma och inte så unga att inte förstå vad pappa gör med barnvakten när mamma är på jobbet

Vågar heller inte berätta för frugan vem hennes väninna är och vad hon vill med mig. Hon kommer säkert inte lita på mig. Har hamnat i ett låst läge där jag bara ser att gå med på väninnans önskan sen hålla käft och va extra nöjd att jag får två kvinnor i mitt eget hem.

Annars har jag och frugan fortfarande ett bra sexliv och inga problem i vardagen heller.

Vad ska man göra ?

Kör, annars lär du ångra dig när du blir gammal.
Citera
2019-01-09, 01:35
  #64
Medlem
Knullar du henne bevisar du bara att du är en jävla neandertalare som låter kuken ta beslut åt dig. Tänk på dina barn för fan.
I slutändan så är det bara en fitta. Det finns ett tusentals miljoner fittor på vår jord. Om du nu ska vara så jävla korkad och vara otrogen mot din fru så kan du iaf välja en annan jävla fitta än den potentiellt mest dyrköpa i hela ditt liv.
Citera
2019-01-09, 02:58
  #65
Medlem
Din fru är säkert glad att slippa dela vaginan med dig.
Citera
2019-01-09, 10:31
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baccardii
Vad ska man göra ?
Antingen så knullar du barnvakten och hoppas på det bästa, om du nu inte har några moraliska problem med det, eller så berättar du allt för din fru. Om du inte gör någonting alls så får du ingenting och om det är nån slags konstig fälla kommer du dessutom ändå att åka dit för att du inte sa nånting.
Citera
2019-01-14, 05:22
  #67
Medlem
Gör det enkelt för dig, om du skulle göra det och ha sex med henne.
Frugan får reda på det, skulle det vara värt det?

Troligen inte då du investerat mycket tid, pengar osv på ditt förhållande samt barnen.
Frugan din kanske ansöker om ensam vårdnad men du har tur och får barnen varannan helg.
Citera
2019-01-14, 23:37
  #68
Medlem
Spela in samtalet med henne i diktafon, eller en gömd kamera. Sedan visa det till frugan. Och om hon inte kommer tro på dig då, ja då är det dags att skaffa sig en smartare fru.
Citera
2019-01-15, 00:42
  #69
Medlem
Witkos avatar
Byt barnvakt och köp peruk och någon sjuksköterskeuniform till frugan och brandmanskläder till dig själv så kör ni lite roleplay och hettar till det lite extra med varandra istället.

Att vara otrogen leder bara till ett brant stup.
Citera
2019-02-20, 14:01
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baccardii
Är gift och har barn

Jag har mitt jobb om dagarna och frugan jobbar extra mycket nu för tiden så vi får hjälp av frugans senaste väninna. Var inte länge sen de blev väninnor. Vi anställde henne redan från början att ta hand om barnen och hemmet under dagarna.

Hon gör ett kanon jobb men blev helt tagen på sängen när hon la kortet på bordet i onsdags att hon vill ha sex med mig för hon tycker jag är vältränad, snygg exakt hennes typ av kille. Hon vill att vi knullar av oss bakom frugans rygg innan hon kommer hem.

Hon är jäkligt trevlig mot oss alla, speciellt barnen som har fäst sig och hon tillbaka. Hon berätta att frugan kommer aldrig få reda på något om jag håller tyst om det här. Hon gör det enkelt för mig bara jag går med på det. Hon har gjort det tidigare med upptagna män har hon berättat och gått bra. Jag är på väg att trilla dit orkar inte stå emot längre när hon både visar brösten, visar med fingrarna mot munnen att suga, ler och skrattar extra mycket mot mig, kåtar upp mig.

Hon ber om det, man rädd att barnen kommer höra oss stöna, kanske se oss. Hon vill ju använda vår säng, soffan, runt hörnet, bakom dörren genom en snabbis. Våra barn är heller inte dumma och inte så unga att inte förstå vad pappa gör med barnvakten när mamma är på jobbet

Vågar heller inte berätta för frugan vem hennes väninna är och vad hon vill med mig. Hon kommer säkert inte lita på mig. Har hamnat i ett låst läge där jag bara ser att gå med på väninnans önskan sen hålla käft och va extra nöjd att jag får två kvinnor i mitt eget hem.

Annars har jag och frugan fortfarande ett bra sexliv och inga problem i vardagen heller.

Vad ska man göra ?

nå?
har du satt på barnflickan till slut?
Citera
2019-02-20, 14:08
  #71
Medlem
Det kommer definitivt inte lyckas hållas en hemlighet någon längre tid...
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback