Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2019-01-16, 16:34
  #61
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Hon kanske saknar mig? Av det jag sett så verkar inte min polare så jättekär i henne, trots att han sa att dom är tillsammans. Att döma av hans kroppsspråk osv så känns han inte så kär (han håller inte om henne, dock håller hon om honom men han ger ingen respons på det), han sitter oftast inte bredvid henne osv. Det märks inte så mycket att dom är tillsammans.
När det var jag och hon så var vi aldrig längre än 1 meter ifrån varandra. Det gick verkligen inte att missa att det var något mellan oss.
Jag får känslan av att det endast är tjejen som är superintresserad, medan han bara "följer med".
Dock verkar det ha blivit rätt seriöst, då han berättade att han träffat hennes familj osv.

På senare tid har jag även märkt att tjejen ger vissa signaler till mig som kan tyda på att känslorna kanske har väckts igen. Hon verkar väldigt intresserad när jag pratar om mitt förflutna osv. Sen är det lite småsaker som kan tyda på det också, men jag vet inte. Kanske bara är önsketänkande från mig, kanske inte.

Jag skulle snarare tänka så här, att nej jag o den jag är ihop med klänger inte på varann överallt, av respekt för omgivningen. Om jag dessutom var din polare så skulle jag såklart inte hångla och kladda på tjejen du nyss var ihop med, framför ögonen på dig.

Resten av det du skriver skulle jag klassificera som rent önsketänkande, ja.

Varför skulle hon sakna dig när hon fått den hon vill ha?

Bara för att hon inte vägrar svara på tilltal eller titta på dig betyder det inte att hon saknar dig. Tyvärr är det den hårda sanningen.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback