Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-04, 12:48
  #1
Medlem
Limberjs avatar
Som det står i rubriken. Fick hem ett brev på posten. Google AdSense, stod det och min adress, men varken min eller sambons namn fanns med. Vi har aldrig hört talas om det, och undrar vad det är och varför dom har skickat ett brev till oss med en kod? Det står även något slags alias, TROR JAG, istället för ett namn. BlueBigGaming?

Vad är det här? Är det kanske en granne som har anmält konto eller vad man gör? :P
Citera
2019-01-04, 12:56
  #2
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limberj
Som det står i rubriken. Fick hem ett brev på posten. Google AdSense, stod det och min adress, men varken min eller sambons namn fanns med. Vi har aldrig hört talas om det, och undrar vad det är och varför dom har skickat ett brev till oss med en kod? Det står även något slags alias, TROR JAG, istället för ett namn. BlueBigGaming?

Vad är det här? Är det kanske en granne som har anmält konto eller vad man gör? :P

Bor ni i villa eller lägenhet?

Om era namn inte stod med låter det som brevet helt enkelt kommit fel? Stod era namn på kuvertet?
Citera
2019-01-04, 13:16
  #3
Medlem
Om ni bor i lägenhet och brevet är fellevererat vore det schysst av dig att kolla upp vem Bluebiggaming är. Det kanske är en granne som länge väntat på brevet.
Citera
2019-01-04, 13:58
  #4
Medlem
hejhejvilkengrejs avatar
Det står på youtubekontot att ägaren heter "Leo", om det är till någon hjälp.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueBigGaming@youtube
Hello there!
My real name is Leo,but you can call me Blue.
I'm football player and play it ALMOST everyday.
I'm of course a boy ( just so you don't asume my gender)
I'm from Sweden 🇸🇪🇸🇪🇸🇪
I'll make mostly roblox videos here, and some other sometimes.
I might change my name to Leoz RBLX.
Thank you for the support and 3k subs!
Och eftersom han bara spelar "roblox" så gissar jag på en 10-11åring.
__________________
Senast redigerad av hejhejvilkengrej 2019-01-04 kl. 14:02.
Citera
2019-01-13, 08:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejvilkengrej
Det står på youtubekontot att ägaren heter "Leo", om det är till någon hjälp.


Och eftersom han bara spelar "roblox" så gissar jag på en 10-11åring.

Kanske är TS son?
Citera
2019-01-31, 12:23
  #6
Medlem
Limberjs avatar
Tack för alla svar! Har glömt bort att säga det här men jag letade upp namnet och såg att det var ett youtubekonto, så jag tog kontakt med personen som fick sin kod!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback