Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-04, 03:22
  #1
Medlem
Jagg har en helt ny t shirt som jag egentligen inte vill ha av Boozt. Men jag har tyvärr tagit av prislappen osv från t shirten och kan inte lämna tillbaka den nu. Hur kan jag göra något fel på t-shirten så att det ser ut som ett produktionsfel så att jag sedan kan reklamera den? Har någon något bra tips på något fiffigt?
Citera
2019-01-04, 03:50
  #2
Medlem
Reklamation innebär ett nytt exemplar, inte pengarna tillbaka.
Citera
2019-01-04, 03:54
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xnxx123
Jagg har en helt ny t shirt som jag egentligen inte vill ha av Boozt. Men jag har tyvärr tagit av prislappen osv från t shirten och kan inte lämna tillbaka den nu. Hur kan jag göra något fel på t-shirten så att det ser ut som ett produktionsfel så att jag sedan kan reklamera den? Har någon något bra tips på något fiffigt?

Synd att du tog bort prislappen!
Säg att det inte fanns en testa 😊
Citera
2019-01-04, 04:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlm30
Reklamation innebär ett nytt exemplar, inte pengarna tillbaka.
Ja elle vet inte vad jag ska kalla det men när det är produktionsfel på varor på klädeshemsidor som boozt och zalando så går det att få behålla plagget och få pengarna tillbaka eller eventuellt skicka tillbaka plagget och få pengarna tillbaka.
Citera
2019-01-04, 05:10
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xnxx123
Jagg har en helt ny t shirt som jag egentligen inte vill ha av Boozt. Men jag har tyvärr tagit av prislappen osv från t shirten och kan inte lämna tillbaka den nu. Hur kan jag göra något fel på t-shirten så att det ser ut som ett produktionsfel så att jag sedan kan reklamera den? Har någon något bra tips på något fiffigt?

Skicka den bara tillbaka
Är du på tjack eller? 😆
__________________
Senast redigerad av Flashbackaa 2019-01-04 kl. 05:27.
Citera
2019-01-04, 17:01
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackaa
Skicka den bara tillbaka
Är du på tjack eller? 😆
Jag har tagit bort prislappen och det går inte att lämna tillbaka den då och få pengarna tillbaka, jag tror att du är på tjack.
Citera
2019-01-04, 18:31
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xnxx123
Jag har tagit bort prislappen och det går inte att lämna tillbaka den då och få pengarna tillbaka, jag tror att du är på tjack.

Du är rolig du.
Är det så svårt att fixa tillbaka lappen?
Limma den på något sätt 😆😆😆
Du är väl inte 5 år lilla pojken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback