Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-02, 23:21
  #1
Medlem
Hej

Har tänkt mig att åka till något öststatsland och göra lite egen porrfilm med mig själv och prostituerade. Någon som vet vart man bäst åker? Ungern är väl ett bra ställe?
Citera
2019-01-02, 23:22
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapgear
Hej

Har tänkt mig att åka till något öststatsland och göra lite egen porrfilm med mig själv och prostituerade. Någon som vet vart man bäst åker? Ungern är väl ett bra ställe?

Måste du åka utomlands för att genomföra detta menar du?
Citera
2019-01-02, 23:26
  #3
Medlem
HiiriHazes avatar
Polen skulle jag åka till om jag hade såna tankar
Citera
2019-01-02, 23:27
  #4
Medlem
Pallestroms avatar
Estland, Lettland, Litauen.
Citera
2019-01-02, 23:30
  #5
Medlem
Någon som har nån bra länk till sidor där man ser om tjejerna erbjuder att bli filmade?
Citera
2019-01-03, 05:01
  #6
Medlem
slidsekret88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapgear
Hej

Har tänkt mig att åka till något öststatsland och göra lite egen porrfilm med mig själv och prostituerade. Någon som vet vart man bäst åker? Ungern är väl ett bra ställe?

Ungern skall vara stället. Här har du en bra sida. Bara klicka på ett fnask du gillar och scrolla ner och kolla om hon går med på bilder och filmer.
https://rosszlanyok.hu/szexpartner
Citera
2019-01-03, 15:36
  #7
Medlem
Leibachs avatar
Maila Pål Hollender och fråga hur man gör. Han gjorde ju ett ”konstprojekt”i nått land i Baltikum som gick ut på det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback