Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-03-13, 18:22
  #181
Medlem
Med barn kommer lidande.

Men det är så himla värt det. Vad var mitt liv innan jag fick barn ens?

Barn är fantastiskt och jobbigt och underbart och krävande och det bästa som hänt, kärleken är villkorslös som till ingen annan.
Citera
2020-03-13, 18:47
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Questioneer
Jag orkar inte ens med relationer, det slutar alltid likadant. Visst man får ingen sex om man väljer avstå från sånt, men man kan ju inte offra hur mycket som helst bara för att få sex och närhet. I dagens läge är relationer oftast en börda för mannen. Svenska kvinnor är inget att ha.

Jag vet! Samma för mig också tyvärr. Alla mina tjejer har varit likadana. Vill umgås med en hela tiden o det dom vill göra är att kolla på film, äta mysig mat och promenera. Om man umgås med kompisar så passar dom också på pga dom knappt vill va ensamma. Slutar med att hon inte umgås lika länge med sina vänner så hon kommer till oss istället.

Aja ska inte klaga... hon blev mamma till mitt barn men vet inte hur man ska palla detta?

Men ångrar att allt gick lite väl fort men samtidigt börjar man närma sig 35-40 år så ungdomslivet är över. Ska i alla fall försöka åka iväg helt själv nån helg för att kolla på hockey!
Citera
2020-03-19, 12:19
  #183
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quinkeldorf
Haha det är ju lite så, lite sossekultur inbakat i det där att man helt enkelt är lite bättre.
Till råga på allt skiter whitetrash sosse kärringarna ur sig 4-5 ungar med 3 olika män och lever familj mongo i en rutten svartmögel kåk på vischan.

Tycker själv inte att det är moraliskt försvarbart att avla sig och jag hade inte hymlat med det om jag gjort det. Hade helt enkelt erkänt att jag är en jävla hycklare.
Men sådant är ju omöjligt för grådassiga sosse svin och moderat apor eller vafan ni nu är, att erkänna, ni är ju bäst på jordklotet Era jävla barn borde vara först ut i rymden i provisoriska koloniserings försök.
Det största problemet är ju dock dom som föder en mindre armé som i sin tur allt som oftast är dom mest efterblivna människorna du kan hitta, typ som att ett till barn ska förändra deras livssituation varje gång.

Jag har iallafall inga barn alls
Ej heller är jag sosse eller apa
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback