Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-01, 19:23
  #1
Medlem
Känns som en dum fråga men jag har bara sett XBOX 360 stående. Går det att lägga den ner så att DVD-spelaren hamnar på samma hålla som en vanlig CD-spelare? Tänker mest på att hårddisken sitter högst upp och om man lägger konsolen ner kommer hårddisken att rotera vertikalt.
Citera
2019-01-01, 19:26
  #2
Medlem
deadends avatar
Ja det kan den utan problem. Se bara till att du inte har en skiva i maskinen när du vänder.
Citera
2019-01-01, 19:43
  #3
Medlem
Hade min liggande i flera år innan jag fick se någon som ställt den upp och jag tänkte "vafan, kan man göra så?" haha precis tvärtom alltså, så ja det funkar!
Citera
2019-01-01, 20:05
  #4
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _x3m_
Känns som en dum fråga men jag har bara sett XBOX 360 stående. Går det att lägga den ner så att DVD-spelaren hamnar på samma hålla som en vanlig CD-spelare? Tänker mest på att hårddisken sitter högst upp och om man lägger konsolen ner kommer hårddisken att rotera vertikalt.

Du har alltså aldrig titta i manualen till den (finns att ladda ner om du köpt begagnat), där står sånt med all tydlighet.
Citera
2019-01-01, 21:01
  #5
Medlem
Turbomachines avatar
Hade mina bara liggande när jag hade dem.
Den är designad att både kunna stå och ligga ner.
Citera
2019-01-01, 21:05
  #6
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _x3m_
Känns som en dum fråga men jag har bara sett XBOX 360 stående. Går det att lägga den ner så att DVD-spelaren hamnar på samma hålla som en vanlig CD-spelare? Tänker mest på att hårddisken sitter högst upp och om man lägger konsolen ner kommer hårddisken att rotera vertikalt.

Ja den är designad för att både kunna stå och ligga ner. Precis som tjockis Ps2an.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback