Kan bara bekräfta vad som sagts om Headshot och The night comes for us, samt Brawl in Cell block 99.
Ska man hålla sig till 2017-18 strikt blir det inte så mkt mer. Har du inte sett Bone Tomahawk ska du nog se den om du gillar cell block 99 oxå
Uppföljaren på sicario (day of the soldado) är rätt brutal även om den är lite fjantig i storyn och sämre än den första naturligtvis.
13 hours är från 2016 såg jag, annars underbar propagandafilm om amerikanskt mod med en förhållandevis
återhållsam Michael Bay.
Jeremy Saulnier gör brutala filmer oxå men det är inte så mkt action. Hold the Dark innehåller en hel del brutalt våld. Green Room oxå men den är ju från 2015.
Revenge 2018 är förvisso en feministisk hämndfilm men den är onekligen mycket våldsam.
Första säsongen av The Punisher är oxå bitvis mkt våldsam, framförallt på slutet men alldeles för seg i början.
Accident Man med Scott Adkins är rätt välgjord men det är mer martial arts då.