Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-30, 18:39
  #1
Medlem
Biffen2000s avatar
Har 21 dagar kvar på min OT kur.
Igår började jag få lite BT känningar. Ena bröstvårtan ömmar lite, inga förhårdnader.

Kuren består av 50mg OT samt 25mg proviron varje förmiddag.

Frågan är, hur mkt bör jag öka doseringen av proviron ? Eller gör det ngn nytta att komplettera med lite nolvadex under några dagar för att få bukt med problemet.?
Citera
2018-12-30, 18:48
  #2
Medlem
caecos avatar
Är du helt säker på att det är oral Turinabol? Känt märke med enbart bra omdömen, eller kan det röra sig om tabletter som innehåller Dianabol?

Hur länge har du legat på?
Citera
2018-12-30, 18:55
  #3
Medlem
Biffen2000s avatar
Det är ifrån märket Andro Medica. Beställt av seriös aktör på bm. Paketen kom i obrutna förpackningar med Andros sigill, så jag förmodar att det är vad som utlovats.

Har legat på i 31 dagar
Citera
2018-12-30, 21:34
  #4
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffen2000
Det är ifrån märket Andro Medica. Beställt av seriös aktör på bm. Paketen kom i obrutna förpackningar med Andros sigill, så jag förmodar att det är vad som utlovats.

Har legat på i 31 dagar

Det är nog precis vad som står på etiketten i detta fallet och dina gynokänningar är sannolikt en "indirekt" effekt av turinabolen.

Med "indirekt" effekt menar jag att du genom ditt turinabol-only bruk lyckats rubbat din egna hormonbalans (Läs: Stängt ned din egna testosteronproduktion med mera) och därför har du börjat utveckla bröstvävnad. Även om gynekomasti ofta uppträder i samband med aromatiserande preparat så är det fullt möjligt och ganska vanligt att utveckla gynekomasti även utan att bruka några som helst AAS eller då man bara brukar AAS som inte aromatiserar.

Det är därför MAN ALLTID SKA HA LETROZOLE HEMMA både före, under och åtminstone något år efter en avslutad kur.

För övrigt så är det dags att gå av om du legat på i 31 dagar, du har en lever som ska hålla resten av ditt liv!
Citera
2018-12-30, 22:22
  #5
Medlem
Biffen2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Det är nog precis vad som står på etiketten i detta fallet och dina gynokänningar är sannolikt en "indirekt" effekt av turinabolen.

Med "indirekt" effekt menar jag att du genom ditt turinabol-only bruk lyckats rubbat din egna hormonbalans (Läs: Stängt ned din egna testosteronproduktion med mera) och därför har du börjat utveckla bröstvävnad. Även om gynekomasti ofta uppträder i samband med aromatiserande preparat så är det fullt möjligt och ganska vanligt att utveckla gynekomasti även utan att bruka några som helst AAS eller då man bara brukar AAS som inte aromatiserar.

Det är därför MAN ALLTID SKA HA LETROZOLE HEMMA både före, under och åtminstone något år efter en avslutad kur.

För övrigt så är det dags att gå av om du legat på i 31 dagar, du har en lever som ska hålla resten av ditt liv!


Gå av innan kuren är fulländad känns inte som ett alternativ såvida inte läget skulle bli akut. Frågan är snarare hur mkt mer proviron som skall läggas till då nolvan troligtvis inte lär bita så bra under dessa omständigheter... fick samma problem för 13-14 år sedan vid bruk av prohormoner. Då löstes problemet enkelt med hyffsad dos nolvadex.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback