Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-30, 14:00
  #1
Medlem
Dags för den årliga dieten!
Hjälp mig gott folk, vad har kommit under senaste året som är bra skit?

Förra dieten la jag mig på 1200 kcal/dagen med en blandning av shakes och kyckling, typ.
I kombination körde jag Ripped Hardcore och rena synephrinekapslar. Funkade helt okej, dämpad aptit, lätt rastlös men med ett ökat sockersug som var drygt.

Finns det något bättre att köra på i år?
Citera
2018-12-30, 14:02
  #2
Medlem
antiprofeminists avatar
Det är bara att sitta och debattera på Flashback för att tappa matlusten och bränna fett genom att vara konstant förbannad. Du kan också köra 10 armhävningar för varje gång feminism och eller massinvandring tas upp. 20 squats per Aftonhoran-länk.
Citera
2018-12-30, 14:07
  #3
Medlem
beaver_ses avatar
Thailändare använder mer chili när de äter/ätit fet mat, det ökar förbränningen. Man vänjer sig vid chilli efter ett tag så man kan undan för undan äta starkare chilikryddad mat.
Citera
2018-12-30, 19:28
  #4
Medlem
seaworthys avatar
Alla dieter för att minska i vikt fungerar så länge son du håller dig strikt till dieten. Du behöver inte en ny diet, du behöver disciplin!
Citera
2018-12-30, 21:43
  #5
Medlem
Jag är medveten om det, just därför är bra aptitdämpare ett bra tillskott
Citera
2018-12-31, 00:35
  #6
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Vill man hålla sig mätt länge och får en jämn blodsockerkurva utan dippar samt tillföra protein då är ärtor och bönor perfekta.
Jag har senaste 1,5 året ätit ca 1-2 kg gula ärtor per vecka (till något av målen varje dag) och jag har mindre sockersug och har ökat muskelmassan i förhållande till fettet.

Det är lätt att låta bli att äta/dricka socker om man är mätt på ärtor/bönor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback