Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-01, 21:11
  #13
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Ungefär 3-4 veckor brukar det ta innan jag mår någorlunda ok igen efter tjack och E. Då kanske jag har kört hårt i någon månad i taget innan. Ett par månader innan man är sig själv.

Det tar tid det där. Just dopamin och serotonin som reglerar hur man mår är ju helt åt helvete sönderkörda efter ovanstående droger. Försök att träna mycket och äta hälsosamt, samt ta tillskott i form av Magnesium, Agmatine och 5-htp (alla reglerar dopamin och serotonin). Det är nu du får betala för de roliga månaderna du haft. Ledsen, men det tar tid att återställa hormon-balanserna i hjärnan när man maxar ut dem.


Okej, skönt att höra att det inte tar allt för lång tid. Jag ska ta mig till apoteket imorgon och införskaffa det du listade. Tusen tack
Citera
2019-01-03, 20:43
  #14
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaginalprolaps
Okej, skönt att höra att det inte tar allt för lång tid. Jag ska ta mig till apoteket imorgon och införskaffa det du listade. Tusen tack


Det enda du kommer hitta på apoteket är Magnesium. Resten behöver du beställa från utländska sidor.
Citera
2019-01-03, 21:37
  #15
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Det enda du kommer hitta på apoteket är Magnesium. Resten behöver du beställa från utländska sidor.


Jag märkte det, både apotekaren och tanten på hälsokost såg ut som frågetecken. Men nu börjar jag må bättre och fungerar hyfsat i min vardag. Målet är att vara nykter och ren hela året.
Citera
2019-01-03, 21:39
  #16
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaginalprolaps
Jag märkte det, både apotekaren och tanten på hälsokost såg ut som frågetecken. Men nu börjar jag må bättre och fungerar hyfsat i min vardag. Målet är att vara nykter och ren hela året.
Lycka till.
Citera
2019-01-04, 00:22
  #17
Medlem
Epoles avatar
Tror det beror mycket på vilken grundångest man har. Om jag inte tar droger mår jag helt normalt och har ingen ångest alls. Men jag har kört mig totalt slut på E många ggr i mitt liv och då har jag mått totalt piss i typ 3-4 dagar sen halv dåligt i 2-3 dagar och sen är jag normal igen. Så det behöver inte ta lång tid utan det är högst individuellt. För mig brukar det ta ca 1 vecka. Sen om jag har uppehåll 1-2 månader kan jag köra på igen, men det är jag det...
Kan tillägga att jag är väldigt noga med vad jag äter, mycket ris, kolhydrater och tryptofanrik mat plus typ 3 st 100mg 5 htp/dag. För mig är det jätteviktigt att aldrig slarva med mat och sömn. En rejäl kolhydratrik och protein rik måltid var 4-6 timme efter ett E race och imovane eller xanor för att sova. Och sen träning är ju super, löpning 4-5 dagar efter E sejourer är kanon för hjärnan.
__________________
Senast redigerad av Epole 2019-01-04 kl. 00:30.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback