Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-28, 11:51
  #133
Medlem
Bret-Harts avatar
Det är film,hur fan får killarna i porrfilm ligga? I filme4ns värld kan vad som helst hända men för en vanliga Svenne banan kan man inte ligga med vem som helst hur som helst om du inte är rik och/eller berömd eller har jävligt hög status
Citera
2022-07-28, 13:05
  #134
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag känner kvinnor som går igång rejält på nördar. Ju nördigare, desto bättre. Men personlighetsmässigt behöver personen vara snäll och ha vissa sociala skils. Och utseendet verkar vara någotlunda viktigt också. Den ena kvinnan tänder på spinkiga nördar och den andra tänder på överviktiga/normalviktiga nördar.

Jag är något av en nörd. Det enda fysiskt imponerande med mig (enligt andra) är att jag har vackra ögon, ådriga underarmar och fin röv. För övrigt är jag fysiskt medelmåttig. Jag får faktiskt knulla då och då. Stig-Helmer är sympatisk och ser inte direkt illa ut. Det är film, men det är märkligt att någon frågar, för så orealistiskt är det inte. Om Magmysmicke hade fått knulla hade jag förstått om någon hade häpnat.
Citera
2022-08-01, 11:32
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Jag är något av en nörd. Det enda fysiskt imponerande med mig (enligt andra) är att jag har vackra ögon, ådriga underarmar och fin röv. För övrigt är jag fysiskt medelmåttig. Jag får faktiskt knulla då och då. Stig-Helmer är sympatisk och ser inte direkt illa ut. Det är film, men det är märkligt att någon frågar, för så orealistiskt är det inte. Om Magmysmicke hade fått knulla hade jag förstått om någon hade häpnat.

Ja, men visst är det så! finns gott om kvinnor som gillar nördar!
Citera
2022-08-01, 17:36
  #136
Avstängd
Ryskafurstens avatar
Han är ju lång. Och har mustasch. Och vågigt svart hår.
Citera
2022-08-02, 14:51
  #137
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja, men visst är det så! finns gott om kvinnor som gillar nördar!


Stig-Helmer har Lasse Åberg och tacka för han får ligga. På film. På låtsas. Men hade det varit porrfilm. Då hade han fått knulla. Det ni menar med ligga..

Ligga.
Citera
2022-08-03, 23:56
  #138
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livshack
Sitter här och kollar på sällskapsresan och förundras över hur fan Stig-Helmer får fitta i varje film. Killen är ju inte direkt någon machoikon och fullkomligt skriker ju autist/missanpassad.

Är detta ett försök av Lasse Åberg att måla upp sig som en player eller bara en översikt i filmerna?
De flesta män som har sex är inte machoikoner eller hunkar.
Citera
2022-08-04, 08:42
  #139
Medlem
BigFatCones avatar
Alltså, jag vet inte. Ta en promenad här på Södermalm så kan du ge dig fan på att se töntigare karlar som drar barnvagnar.
Citera
2022-08-04, 09:24
  #140
Medlem
ImAFlirts avatar
Kvinnor är inte så hemska som Flashback incelsen vill få det att verka.
Man kan definitivt få brudar som nörd.

Men en del får tunnelseende och vägrar se åt ett annat håll än de brudar som råkar se ut som supermodeller, och när de väl tittar på andra brudar så är det med äckel och nonchalans till blicken, och sen undrar dem varför de ej får kontakt med kvinnor?
Citera
2022-12-29, 21:43
  #141
Medlem
Lasse Åberg generellt sett ger ju vibbar av John Holmes
Citera
2022-12-29, 22:02
  #142
Medlem
Han får tjejerna att skratta och det går de igång på. Dessutom är han inte efterhängsen. Men sen blir vardagen alldeles för grå för att han ska få behålla dem. Lasse Åberg hade säkert en dröm att själv få brudar men var misslyckad på området.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback