Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2019-02-08, 18:34
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, det har vi redan konstaterat är fel.

Så igen opioider dödar +500 årligen i Sverige, cannabis noll.
= Självförklarande

Men ditt jävla spån, hur trög är du haha? Jag antar att du inte ens fattade min Edit att jag trollade. Här har ni ett typexempel gott folk på hur trög i kolan missbrukare av cannabis blir och maler på med same old same old.
Missta mig inte som en motståndare, jag vill inget hellre än att det ska bli avkriminaliserat/legaliserat och att folk ska få bruka dess medicinska fördelar.
Citera
2019-02-08, 18:37
  #74
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Men ditt jävla spån, hur trög är du haha? Jag antar att du inte ens fattade min Edit att jag trollade. Här har ni ett typexempel gott folk på hur trög i kolan missbrukare av cannabis blir och maler på med same old same old.
Missta mig inte som en motståndare, jag vill inget hellre än att det ska bli avkriminaliserat/legaliserat och att folk ska få bruka dess medicinska fördelar.
En sak jag lärt mig om diskutera cannabis, det är såna påståenden som du gör är ofta ärlig och inget trollande alls.
Dock har vi erfarenhet med dig.

Men när ska du visa hur cannabis är farligare än heroin(opioider/opiater)???

Men du är en för ett lättande av lagen, varför om man kommer ljugandes om Dr. Mikael?
Citera
2019-02-11, 12:22
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
En sak jag lärt mig om diskutera cannabis, det är såna påståenden som du gör är ofta ärlig och inget trollande alls.
Dock har vi erfarenhet med dig.

Men när ska du visa hur cannabis är farligare än heroin(opioider/opiater)???

Men du är en för ett lättande av lagen, varför om man kommer ljugandes om Dr. Mikael?

Jag var sarkastisk, jag vet att cannabis är ofarligt och det var ett förlöjligande i mitt svar av den förda narkotikapolitiken vi har här i Sverige. Så jag tänker inte "bevisa" att cannabis dödar folk, för det går inte, det finns inga som helst studier eller rapporter whatsoever som talar för det. Duger det svaret eller måste jag vara förskolepedagogisk för att du ska förstå? Eller vill du ha nån ihopdiktad tes om att cannabis skövlar flest liv av alla droger? Så du får verka duktig och påläst och googla fram massa studier och skriva Wall of text med samma tugg i varje negativt inlägg som ingen ändå orkar läsa längre?
Citera
2019-02-11, 15:14
  #76
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Jag var sarkastisk, jag vet att cannabis är ofarligt och det var ett förlöjligande i mitt svar av den förda narkotikapolitiken vi har här i Sverige. Så jag tänker inte "bevisa" att cannabis dödar folk, för det går inte, det finns inga som helst studier eller rapporter whatsoever som talar för det. Duger det svaret eller måste jag vara förskolepedagogisk för att du ska förstå? Eller vill du ha nån ihopdiktad tes om att cannabis skövlar flest liv av alla droger? Så du får verka duktig och påläst och googla fram massa studier och skriva Wall of text med samma tugg i varje negativt inlägg som ingen ändå orkar läsa längre?
Träffat på många idioter som pratar som du(Jag menar riktigt många nu) och verkligen menar och tror på vad de säger om cannabis och det du just skrev.
Och jag behandlar alla lika och ifrågasätter.

Den som har varit med lite, vet att sarkasm inte fungerar i skriven form så bra, och absolut INTE med så lite text.
Eller att man redan har premisser där man diskuterat sak i en tråd, och sen kör ett kortare skämt(sarkasm), för sen prata sakfrågor.(Som du ser saknas allt detta och tom även smilies som att hjälpa).
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback