Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-03-21, 17:48
  #37
Medlem
R.Bloodworths avatar
Din vän låter väldigt paranoid och verkar vara under mycket press/stress. Om det är pga kokainet vet jag inte. Skulle gissa på att det rör sig om en kombination av droger, taskig sömn, ångest och massa annat som gnager på honom inifrån.
Citera
2019-03-28, 00:25
  #38
Medlem
Tycker det låter typiskt för någon som kör lite längre perioder. Kokain är den lömskaste jävla drogen som finns. Varit riktigt beroende av benzo och amfetamin i mina unga år. Ren nästan 15 år sedan provade jag kokain för att må lite bättre efter några dagar på knappar. 2 år senare har jag raserat hela mitt liv och fattar knappt vad som hänt, mer än att jag e sån jävla torsk på ladd att det är overkligt.

Sluta på benzo och tjack va rena barnleken jämfört med detta. Suget är fruktansvärt.... gillade inte ens skiten när jag var yngre, trodde det var safe därför när jag mådde så kasst efter knapprace. Skulle inte önska någon ett beroende av kokain. Det är förjävligt och man märker inget förrän det är för sent
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback