Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2021-04-05, 10:54
  #61
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Ja, med jämna mellanrum, men inte hela tiden.

Troligen kollar den direkt när man kör igång appen, så kommer den inte åt internet då, så kan man inte lyssna på nerladdade böcker.
Möjligt den kollar senare också, men inget jag märkte av...
Citera
2021-04-05, 12:03
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Troligen kollar den direkt när man kör igång appen, så kommer den inte åt internet då, så kan man inte lyssna på nerladdade böcker.
Möjligt den kollar senare också, men inget jag märkte av...

Nej, så är det inte. Det går alldeles utmärkt att lyssna på/läsa böcker när enheten är i flygplansläge.
Med jämna mellanrum behöver du vara online, men det är inte särskilt ofta. Min Reader har jag enbart uppkopplad på mitt wifi och jag har inte haft några problem när jag varit borta i ungefär ett par veckor.
Citera
2021-09-09, 17:24
  #63
Medlem
Bor i norra Thailand och ofta är det svårt att få igång storytel spelaren.
Beror inte på dålig speed då jag kan se Svenskk Tv (med VPS) iriterande
Citera
2021-10-26, 05:38
  #64
Medlem
Storytek

Har använt Storytel ( bokstreaming) något år, utbudet är helt ok men deras App är katastrofolt dålig.
Svårt att starta upspelning mm
Bor viserligen utonlands men..
Någon annan som använder tjänsten som gar liknande provlem
Andra tjänster ryp SR ,SVT , TV 4....funkar bra här trots att jag inte bor i Sverige.
Citera
2021-11-08, 00:42
  #65
Medlem
Storytel suger röv!
90% av alla författare och titlar jag letat efter som ljudböcker finns inte. Gillar man 50 Shades of Grey och Camilla Läckberg så är det en fantastisk tjänst. Vill man läsa något som inte varit en kioskvältare de senaste åren så är Storytel värdelöst.
Haft tjänsten i 2 månader men nu har jag lyssnat på allt av intresse.
Aldrig mer.
Citera
2021-11-08, 00:48
  #66
Medlem
neuron-drones avatar
Det är lite som med Netflix där det finns massor med filmer men alla är dåliga. Skulle jag ha råd med en sådan tjänst måste den ha bra böcker. Inte bara det de allra flesta läser. Folk har ju ingen smak.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback