Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-09, 23:24
  #13
Moderator
Siegfrids avatar
Örk, träiga personer och just som det började närma sig en handling så blir folk skjutna i någon slags billigt försök att skapa spänning inför nästa avsnitt.
Citera
2019-01-10, 10:05
  #14
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powerwalk
Jag undrar det samma. Otroligt bra musik...men har letat och hittar inte vad det kan va

Mejlade C-more, tydligen är det den gamle Rammstein producenten Jacob Hellner som gjort musiken, men finns inget soundtrack att hitta nånstans att ladda ner/streama.
Citera
2019-01-10, 21:02
  #15
Medlem
TYckte första avsnittet var rätt bra. Inte minst är Adam Påhlsson bra. Dags för avsnitt 2 nu.
Citera
2019-01-10, 21:57
  #16
Medlem
Moramannens avatar
Har läst både Dirigenten från St Petersburg och Handlaren från Omsk för ett par år sen, och även om jag inte minns alla detaljer känns tempot extremt nerskruvat i tv-serien. Rätt segt, faktiskt. Kommer väl försöka plåga mig igenom resten av avsnitten ändå.
Citera
2019-01-10, 22:49
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Mejlade C-more, tydligen är det den gamle Rammstein producenten Jacob Hellner som gjort musiken, men finns inget soundtrack att hitta nånstans att ladda ner/streama.
Hmm.... nä inte heller hittat. Frågade Cmore på Facebook och de skulle titta vidare på detta. Men de måste ju veta vad låten heter tycker man....
Citera
2019-01-14, 05:36
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powerwalk
Jag undrar det samma. Otroligt bra musik...men har letat och hittar inte vad det kan va


Tror den heter En natt i Moskva
Citera
2019-01-14, 22:37
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heche
Tror den heter En natt i Moskva
Vem har gjort låten då? Du tänker inte på signaturlåten då... Moscow nights🤔
Citera
2019-01-17, 21:31
  #20
Medlem
Moramannens avatar
Missade förra avsnittet, nu när jag ser på dagens verkar det som att det äntligen blivit lite tempo ändå. Synd bara att Tom är så tråkig. De hade nästan kunnat skippa honom helt och bara kört på Skurov, så hade det blivit bättre.
Citera
2019-01-24, 21:17
  #21
Medlem
carlpetersen73s avatar
Grymt bra serie
Citera
2019-01-25, 08:00
  #22
Medlem
Skojtens avatar
Hon som spelar den kvinnliga chefen är ju stekhet! Heter tydligen Linda Zilliacus. Någon som vet om hon visat sig naken i någon film?
Citera
2019-01-25, 16:49
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojten
Hon som spelar den kvinnliga chefen är ju stekhet! Heter tydligen Linda Zilliacus. Någon som vet om hon visat sig naken i någon film?

Hon har på fullt allvar inte tappat alls sedan millennieskiftet. Det där med "blir bara snyggare för varje år som går" är väl annars mest någonting som sägs till främst kvinnor som allmän uppmuntran snarare än någonting bokstavligt menat.
Citera
2019-01-26, 02:06
  #24
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojten
Hon som spelar den kvinnliga chefen är ju stekhet! Heter tydligen Linda Zilliacus. Någon som vet om hon visat sig naken i någon film?

Halvnaken (visar brösten) i "Spioner och passioner" från 1999. Fast då hette hon Linda Gyllenberg.

https://www.imdb.com/title/tt0170107...nm_flmg_act_32
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback