Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-01-26, 18:09
  #25
Medlem
Skojtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Halvnaken (visar brösten) i "Spioner och passioner" från 1999. Fast då hette hon Linda Gyllenberg.

https://www.imdb.com/title/tt0170107...nm_flmg_act_32
Tackar! Riktigt trevligt, synd att det inte finns mer material. Tråkigt med skådisar som är pryda på film.
Citera
2019-01-26, 23:26
  #26
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojten
Tackar! Riktigt trevligt, synd att det inte finns mer material. Tråkigt med skådisar som är pryda på film.

Tror inte hon är särskilt pryd, i Finland brukar inte nakenhet vara någon större grej i och med bastukulturen, men hon har väl inte haft någon sån roll/scen (än) att hon behöver visa sig helt naken.

Hmm...tror jag ska gå och fila på ett filmmanus nu.
Citera
2019-02-06, 00:00
  #27
Medlem
freeriderXIIs avatar
Vinjettmusiken (Natt i Moskva) är bra. Hade kunnat introducera ännu mer rysk kultur i serien kanske något besök på Bolsjojoperan/ Bolsjojteater för Tom/Adam Pålsson. Och sett huvudskådespelaren äta rysk kaviar och borstj.




Citera
2019-02-07, 07:21
  #28
Medlem
FedupFlorences avatar
Jag gillar den här serien. Moskva några år efter järnridåns fall, postsovjet i nykapitalistisk tid. Spännande miljöer. Vackra människor. Ah!, jag sitter bänkad. Dialogen är lite platt men funkar eftersom karaktärerna är hyfsat bra. Med undantag för pojken Blixen! Pålsson är som en utbytesstudent som hamnat fel i skenet av barkade ryssar och som en prao-elev i scener med vackra Olga och Rebecka.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback