Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-04, 18:34
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bukakekockaburra
blir den första dagen firad nån gång under 2019 ekr?
Vet ej. Jag hoppas ju att det skall utlysas en längre fridlyst långhelg på hösten då vi saknar sådan på "hösthalvåret".
På våren har vi ju hyfsat många lediga dagar.
Citera
2019-01-05, 13:36
  #134
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jipeess
och påstår du heller inte motsatsen..?
Nej.
Citera
2019-01-05, 14:16
  #135
Medlem
Mitt förslag: Ateismens helgdag skall vara den första dag på året (räknat från 1:a jan) som icke räknas som helgdag av någon religion. Observera den möjliga självreferensen: om ateism är en religion kan givetvis ingen dag komma ifråga!
Citera
2019-01-05, 17:36
  #136
Medlem
jipeesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Nej.

nytt försök att posta;

så om fansens beviskrav på att vara gud uppfyllts av zlatan, är den tron då blind..?
Citera
2019-01-05, 17:40
  #137
Medlem
senhackarens avatar
Ateism är varken någon religion eller livsåskådning. Att inte religiösa som du begriper detta. Jag som ateist vill inte ha någon speciell högtid till skillnad från er sagotroende. Jag skiter i såna fjantiga saker.
Citera
2019-01-05, 19:50
  #138
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.03 och 0.06 raderat.

Nu får det vara nog med off topic. Det krävs inte särskilt mycket för att hålla koll på vad topic är och diskutera detta. Om inlägg försvinner så sker detta av en anledning. Synpunkter på detta tas i PM med valfri moderator i Religion, inte i tråden. Detsamma gäller det här inlägget.

/Mod.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback