Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-27, 10:03
  #1
Medlem
dinpappashoras avatar
Halloj!
Jag har tänkt börja hora igen pga skit-du-i-det. Sist jag sålde mig var för ca 2 år sedan, endast några få avsugningar, och då hade jag eget ställe att vara på. Det har jag inte idag (delar lägenhet så jag kan inte dra hem en massa torskar, jag fiskar liksom inte ens, vad min rumskompis vet). Men! Jag har bil.
Ni som har horat er/knullat en hora i en bil, är det besvärligt? Förstår givetvis att storleken på bilen spelar roll. Åker man till någon öde parkering, låter sig bli knullad och sen kan man åka hem nöjd igen?

Eller hur gör ni som inte har eget ställe? Åker ni alltid hem till tosken? Tar ni extra betalt då?
MVH Liten nybörjar hora
Citera
2018-12-27, 16:41
  #2
Medlem
Jag har knullat i bil ett flertal gånger. Det går bra i baksätet de flesta bilar.
Häng gärna upp skydd för fönstren, då kan ni vara på vilken parkering som helst.
Skjut fram stolarna. så blir det tillräckligt med plats på golvet.
Citera
2018-12-27, 17:54
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas928
Jag har knullat i bil ett flertal gånger. Det går bra i baksätet de flesta bilar.
Häng gärna upp skydd för fönstren, då kan ni vara på vilken parkering som helst.
Skjut fram stolarna. så blir det tillräckligt med plats på golvet.
På golvet? Med mittkonsollen i mitten och några dm mellan den och baksätet? Skulle jag starta en verksamhet med denna inriktning skulle en kombi vara något att föredra, ch verkamheten hålls i bagaget.
Citera
2018-12-28, 09:26
  #4
Medlem
MEn eftersom du har bil är det inte enklare att bara göra hembesök ;-)
Citera
2018-12-28, 10:19
  #5
Medlem
Jag har kört i bilen och i lägenhet. Bilen är bra om det måste gå snabbt. Lägenhet om du vill slicka o greja...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback