Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-27, 01:36
  #1513
Medlem
Fick också en biljett till Vasateatern (ståplats parkett). Har dock ingen att gå med för tillfället så känn er välkomna att hit me up när det börjar närma sig.
Citera
2017-08-27, 19:11
  #1514
Medlem
raja442s avatar
Köpte igår biljetter till spelningen i Oslo 22 november. Såg honom på Batschkapp i Frankfurt tidigare i år med maken. Hoppas bara han dyker upp i november
Han var 2 timmar sen i Frankfurt o det var upploppsstämning i publiken. Ölglasen flög o det var allmänt kaos. Men hade inte velat missa det för allt i världen.
Citera
2018-01-23, 21:07
  #1515
Medlem
Since88s avatar
Jag har tydligen bott under en sten den senaste tiden och totalt missat att han kommer,, fick således inga biljetter. Aja, får väl bli spotify då..
Citera
2018-02-21, 01:45
  #1516
Medlem
zxcvb45s avatar
Skönt att höra att token fortfarande är aktiv!
Citera
2018-03-16, 09:22
  #1517
Medlem
kjellouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Since88
Jag har tydligen bott under en sten den senaste tiden och totalt missat att han kommer,, fick således inga biljetter. Aja, får väl bli spotify då..
Ikväll smäller det! Många säljer biljetter biljetter i facebook evenemanget nu. T.o.m billigare än inköpspris
Citera
2019-04-27, 19:52
  #1518
Medlem
Bucketshops avatar
Det finns väl få artister som känns mindre aktuella år 2019 än Pete Doherty, men likväl har karln släppt ett nytt album.

Blev väldigt positivt överraskad av första spåret och tänkte att det här kanske blir en riktigt bra skiva där han hittat tillbaka till sitt tidigare sound. Men tyvärr inser jag snabbt att det faktiskt är en gammal libertineslåt och därefter blir skivan lite blekare.

Ett gäng okej låtar som låter som det mesta han gjort dom senaste tio åren men tyvärr inget som är i närheten av Libertines/tidiga Babyshambles.
Citera
2019-04-29, 21:09
  #1519
Medlem
Since88s avatar
Jag gillar det, man behöver kasta om låtordning något för att få det flyta bättre, men i sig är det steg i rätt riktning! Nya bandet låter mer Babyshambles än vad babyshambles själva gjorde på senaste plattan
Citera
2023-08-06, 19:42
  #1520
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Märkligt att han fortfarande lever. Hade trott att han hade supit och knarkat ihjäl sig vid det här laget. Han verkar leva på lånad tid.

Han är lite av 2000-talets Ozzy Osbourne.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback