Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-27, 21:58
  #13
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensiv
Jag lovade mig själv då att ta ordentliga pauser. Efter cirka 4 veckor bestämde ja mig för att ge de ett till försök. Effekterna kickade in väldigt snabbt men var så jävla meningslösa. Kändes som att peaken utgick eftersom jag hade stark depression och ångest efter c.a. en timma bara. Inga bra effekter alls. Den här gången tog jag riktig paus. Kanske 6 veckor och...
Du får skylla dig själv. Vänta minst tre-fyra månader den här gången är mitt tips.
Citera
2018-12-27, 23:03
  #14
Medlem
Sensivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Spelar ingen roll om det är puckar eller pulver. En traditionellt äkta Ecstasy innehåller bara MDMA och bindmedel. Innehåller den något annat så är det inte en E.
Ja, men jag tänkte köpa riktiga MDMA kristaller för o undvika att få dåliga/falska E
Citera
2018-12-27, 23:34
  #15
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossyvictory
Folk är idioter.

Om ruset inte påminde om MDMA så var det inte MDMA.

Det är som att se något röra sig på himlen och man tror att det är en fågel, om du sedan ser att det är ett flygplan så säger du inte "åh vad konstig fågel!".

Haha! Sa javla sant!
Jag blir lika forvanad varje gang jag laser som folk som forsoker hitta anledningar till varfor deras knark inte funkar som det skall.

Tips till alla pundare,brukare och allt vad det heter:

Om ditt knark inte fungerar som det brukar, luktar som det brukar eller inte ser ut som det brukar sa ar det knarket det ar fel pa, inte dig


Till TS - Hade du tagit nagot annat an eventuellt MDMA?
Citera
2018-12-28, 14:16
  #16
Medlem
Sensivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Haha! Sa javla sant!
Jag blir lika forvanad varje gang jag laser som folk som forsoker hitta anledningar till varfor deras knark inte funkar som det skall.

Tips till alla pundare,brukare och allt vad det heter:

Om ditt knark inte fungerar som det brukar, luktar som det brukar eller inte ser ut som det brukar sa ar det knarket det ar fel pa, inte dig


Till TS - Hade du tagit nagot annat an eventuellt MDMA?
Nej, ingenting
Citera
2018-12-28, 19:18
  #17
Medlem
Din dosering var ju ganska häftig också.
Jag upplever iaf att med me blir det inte bättre bara för man pangar på med. Hitta fin sweet spot och ha längre uppehåll. Njut av det så länge det funkar, md har en tendens att tappa sin glans.
Citera
2018-12-28, 19:28
  #18
Medlem
Rikspsykoss avatar
Förstår varför folk med klent psyke ska knarka, och varför ni tror att man måste vänta flera månader innan man kan ta drogen igen? Jag gick på mdma varje dag i flera månader, mådde dåligt ca 5 dagar sen var allt normalt igen,
Citera
2018-12-29, 00:40
  #19
Medlem
Sensivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikspsykos
Förstår varför folk med klent psyke ska knarka, och varför ni tror att man måste vänta flera månader innan man kan ta drogen igen? Jag gick på mdma varje dag i flera månader, mådde dåligt ca 5 dagar sen var allt normalt igen,
Men varför ska man knarka om man inte får önskade effekter. Det är därför jag startade tråden...
Citera
2018-12-29, 00:46
  #20
Medlem
Rikspsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensiv
Men varför ska man knarka om man inte får önskade effekter. Det är därför jag startade tråden...
Det är ju endast du som kan svara på varför du knarkar om du inte får önskad effekt,
Citera
2018-12-29, 12:24
  #21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikspsykos
Förstår varför folk med klent psyke ska knarka, och varför ni tror att man måste vänta flera månader innan man kan ta drogen igen? Jag gick på mdma varje dag i flera månader, mådde dåligt ca 5 dagar sen var allt normalt igen,
Om det är sant så är det du en mutant eller något annat slags freak of nature. För så där fungerar helt enkelt inte människokroppen.
Citera
2019-06-26, 06:24
  #22
Medlem
Sensivs avatar
Vet inte om någon bryr sig men denna gång hade jag tagit en ordentlig paus på 8 månader. Gav MDMA en ny chans. WOW säger jag bara! Like the first time. Så alla som har problem med att få en bra effekt av MDMA, glöm inte att ta en längre paus. Helst 3 månader eller längre. Ta inga skyhöga doser. Det räcker med 150-200 mg. Då kommer du inte få någon dålig comedown (AT). Kom ihåg en sak! Deppigheten som medföljer ett MDMA rus sitter i psyket, sen kan jag även rekommendera 5-htp. Det hjälper faktiskt otroligt bra om du känner dig nere och har svårigheter med att sova.
Citera
2019-06-26, 07:24
  #23
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensiv
Vet inte om någon bryr sig men denna gång hade jag tagit en ordentlig paus på 8 månader. Gav MDMA en ny chans. WOW säger jag bara! Like the first time. Så alla som har problem med att få en bra effekt av MDMA, glöm inte att ta en längre paus. Helst 3 månader eller längre. Ta inga skyhöga doser. Det räcker med 150-200 mg. Då kommer du inte få någon dålig comedown (AT). Kom ihåg en sak! Deppigheten som medföljer ett MDMA rus sitter i psyket, sen kan jag även rekommendera 5-htp. Det hjälper faktiskt otroligt bra om du känner dig nere och har svårigheter med att sova.

Det förundrar mig att folk lyckas få tag på droger men inte klarar av en enklare googling om hur man bör ta dem, vilken styrka, uppehåll, osv osv.

Men bra att du nu förstått detta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback