Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-26, 23:44
  #1
Medlem
Hittade ingen tråd om klädesmärket Off White så jag startar en. Vad tycker ni om märket och äger ni något plagg eller skor från Off White? Personligen ska jag nog köpa en galaxy tröja.
Citera
2018-12-26, 23:51
  #2
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Fula kläder till överdrivet dyrt pris. De passar dessa sk mumble-rapparna i USA som har noll klädsmak,men visst vill du lägga 23.000:- på en dunjacka i polyester så gör det.
Citera
2018-12-26, 23:52
  #3
Medlem
Svårt att ta någon seriöst med ett sånt plagg, speciellt om personen är över 18. Typiskt tonårsplagg.
Citera
2018-12-27, 00:08
  #4
Medlem
Voglys avatar
Skitmärke och Virgil är en sopa. Talanglös, förutom på att dra åt sig uppmärksamhet. Kläder vars design ej talar för sig självt är inget att ha. Om det inte vore för kändisstöd hade hans märke aldrig varit relevant. Precis som HBA och Been Trill, vilket roligt nog hade liknande positioner inom streetwear under 2012-2013. Folk slutade bära kläderna för att märkena slutade vara trendiga, och eftersom kläderna i sig är fula så är det ingen vits med att ha de när det är ute. Massa av hans kläder och motiv är ju fan direkt plagiariserade av grafiska formgivare och konstnärer. Hans Marcel Duchamp kuksugning är riktigt tröttsamt.

Han har bättrat på sig sedan starten men det säger egentligen inte så mycket. Det går jättebra för honom dock och att bli utsedd till chefsdesigner på Louis Vuitton för herrkollektionen är ingen liten bedrift (även fast det inte var hans artistiska kunskaper eller talang som ledde honom till dit).

*rant over*
Citera
2018-12-27, 00:10
  #5
Medlem
Servigins avatar
Det är säkert att säga att jag inte hade burit den här jackan om jag så fick plagget och dess värde som betalning.

https://www.off---white.com/en/GB/me...212800#image-5
Citera
2018-12-27, 06:59
  #6
Medlem
OrganiCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodbrok99
Hittade ingen tråd om klädesmärket Off White så jag startar en. Vad tycker ni om märket...
Jag skulle inte ta på mig något av det där tramset även om jag så fick betalt för det.
Citera
2019-01-21, 11:55
  #7
Medlem
Voglys avatar
Oavsett vad jag skrev tidigare gladligen medger jag att jag skulle gärna ta på mig denna OW skjorta. Resten kan gå och ta sig dock.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback