Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-06, 18:22
  #217
Medlem
Surman84s avatar
Tack till arrangören för bra jobb, och grattis till vinnarduon!

Har tillsatt en utredning som får visa vad som gick fel, för den enkla förklaringen att jag är värdelös på att tippa köper jag inte...
Citera
2019-01-06, 18:36
  #218
Medlem
rainbowias avatar
Blev väldigt spännande som väntat. Grattis till segern Ostronet och Elvisp. Starkt jobbat.
Är snuskigt nöjd med ännu en bronspeng, har för mig att jag blev trea i fjol oxå.

Citat:
Ursprungligen postat av Terrah
Grattis Ostrobothnia och Elwisp och tack t0xx0m för allt arbete!

Jag har summerat ihop dam/herr resultaten från t0xx0m's delrapporteringar:

Herrar:


Damer:


Herr-touren var verkligen mycket svårare att förutsäga än dameras; den sämsta damtipparen fick lika många poäng från damtipset som den bästa herrtipparen fick från herrtipset.

Oväntat att man är på topp bland herrarna. Blir till att fortsätta lägga fokus på tjejerna för eventuella kommande framgångar.

Många tack t0xx0m för fin uppstyrning av arrangemanget.
Citera
2019-01-06, 18:42
  #219
Medlem
Joelfrogs avatar
Grattis till vinnarna! nöjd med att inte vara ensam sist i damtipset.
Citera
2019-01-06, 19:03
  #220
Medlem
Elwisps avatar
Vad roligt! Tack för bra och snabb rättning!

Intressant att se skillnader i damer och herrar också. Damtipset blev ganska enkelt jämfört med herrarna, det kändes som att det ofta bara fanns 7-8 namn jag valde mellan och hade en del tur med att de trillade in i precis rätt ordning ibland. Men tänk om jag hade struntat i den där nollpoängaren...
Citera
2019-01-06, 19:18
  #221
Medlem
menfrassedås avatar
Firar att jag inte kom sist.. man är inte helt värdelös iaf...(men nästan)
Tack till t0xx0m för utomordentligt jobb.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback