Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-12-26, 16:11
  #49
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surlai
Svenska män är värre. Finns inget sorgligare än svenska fega män. Önskar svenska män kunde vara mer som muslimska män och skaffa sig lite pondus.

Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Yes, verkligen. Svenska män borde bli lika aggressiva, ta till våld istället för att lösa konflikter med ord och vara lika bakåtknullade inom släkten.

Jag tror att surlaj bara har förväxlat manlighet med brottslighet. Det är lätt hänt om man tycker muslimska män har pondus...

En riktig man behöver inte gå omkring och pondussa sig. En riktig man har annat att göra.
Citera
2018-12-26, 17:29
  #50
Medlem
Redas avatar
De är inavlade kusinknullare och pedofiler och har aldrig haft ett arbete.
Citera
2018-12-26, 17:58
  #51
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Det är korrekt att utlänningar är överrepresenterade i brottstatistiken - också att vissa grupper kan förknippas med vissa brott. Det hänvisar man ju inte till överdrivet i tråden... Dessutom konstaterar man inte att det faktum att en del grupper av utlänningar är överrepresenterade inte automatiskt gör alla till brottslingar. Det är ungefär lika dumt som att säga att alla skåningar är Sverigedemokrater bara för att SD är överrepresenterat i Skåne.

Ditt exempel med flaggan och spädgrisen var bara korkat.
Du, var den som nämnde något om 'sprida dynga utan uppbackning', så om vi vänder på bordet o jag frågar dig;
Var är den eller de modiga áraberna då, enlig dig?

Persien Aladin räknas inte. Kurd Özz, inte.
Inte arab härföraren Saladin fr år 1200 någonting, heller.
Utan nu, här, var är den rackaren?
Citera
2018-12-26, 18:29
  #52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DIde
Det verkar inte som om du umgås så mycket med svenska män, jag känner själv inga fegisar och håller med i ts analys. Dem du syftar på som muslimska män vågar aldrig moppsa sig om de inte har flocken med sig. Är de ensamma så har de svansen mellan benen undantaget om de råkar på en ensam flicka eller kvinna. Då kan de vara tuffa och försöka slåss men inte ens då är det ofta som de lyckas. Då måste de springa och hämta sin flock och hämnas.

Fegisar.

En svensk vägar står själv mot en flock även om han får bäng. En mot en vinner alltid en svensk alfahanneleken.
Byt ut muslimska män mot svennar.
Citera
2018-12-26, 18:31
  #53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DIde
Jag tror att surlaj bara har förväxlat manlighet med brottslighet. Det är lätt hänt om man tycker muslimska män har pondus...

En riktig man behöver inte gå omkring och pondussa sig. En riktig man har annat att göra.
Det är svenska män som förväxlar manlighet med brottslighet.
Citera
2018-12-26, 21:40
  #54
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Du, var den som nämnde något om 'sprida dynga utan uppbackning', så om vi vänder på bordet o jag frågar dig;
Var är den eller de modiga áraberna då, enlig dig?

Persien Aladin räknas inte. Kurd Özz, inte.
Inte arab härföraren Saladin fr år 1200 någonting, heller.
Utan nu, här, var är den rackaren?

Ytterligare ett felslut. Jag har inte åstått att araberna är modiga. Jag är inte ens särskilt intresserad av frågan. Det enda jag påstår är att de sprids en massa icke-uppbackad dynga här.
Citera
2018-12-26, 21:45
  #55
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Ytterligare ett felslut. Jag har inte åstått att araberna är modiga. Jag är inte ens särskilt intresserad av frågan. Det enda jag påstår är att de sprids en massa icke-uppbackad dynga här.
Ok. Då får du, tycka, så.
Citera
2018-12-26, 22:41
  #56
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Integration och invandring --> Socialantropologi, etnologi och sociologi
/Moderator
Citera
2019-02-01, 00:59
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Yes, verkligen. Svenska män borde bli lika aggressiva, ta till våld istället för att lösa konflikter med ord och vara lika bakåtknullade inom släkten.
skulle tippa på att ni båda kommer få det ni önskar om några år
Citera
2019-02-04, 09:42
  #58
Medlem
Araber är farliga inte bara för europeiska flickor och pojkar. Till och med lik är giltiga sexobjekt:

https://www.mbl.is/frettir/erlent/20...ll_i_fangelsi/

Artikeln är skriven på isländska men den handlar om den 26-årige Kasim Khuram som efter några drinkar bröt sig in i en begravningsbyrå och hittade ett lik som han fattade tycke för.
Citera
2019-02-04, 11:52
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
Araber är farliga inte bara för europeiska flickor och pojkar. Till och med lik är giltiga sexobjekt:

https://www.mbl.is/frettir/erlent/20...ll_i_fangelsi/

Artikeln är skriven på isländska men den handlar om den 26-årige Kasim Khuram som efter några drinkar bröt sig in i en begravningsbyrå och hittade ett lik som han fattade tycke för.

Fy fan, vidrigt.

Tror vi kan enas om att av "fight or flight" har araber mkt mer 'flight' i sig.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback