Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-03, 23:43
  #13
Medlem
Jaha så man får välja olika vägar om man ser filmen på netflix???

Laddade ner filmen som torrent och såg fram emot mer black mirror anda men fattade fan ingenting när filmen var slut...
Citera
2019-01-06, 21:24
  #14
Medlem
Corkentelliss avatar
Coolt koncept, verkligen. Man vågar nästan anta att fler liknande är under utveckling nu, i och med att den interaktiva biten fått en egen symbol i listan över filmer.


Vad tyckte ni?
Citera
2019-01-07, 13:58
  #15
Medlem
Jättejättejättetråkig och nu är jag mest rädd för att den interaktiva grejen kommer förminska mitt koncentrationsspann.
Citera
2019-01-09, 21:50
  #16
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imitation
Jaha så man får välja olika vägar om man ser filmen på netflix???

Laddade ner filmen som torrent och såg fram emot mer black mirror anda men fattade fan ingenting när filmen var slut...

Haha, laddade också ned filmen... där fick man ju se - om jag förstått det rätt - alla kombinationer.
Citera
2019-01-18, 21:28
  #17
Medlem
Zebels avatar
Laddade också hem den via torrent... Gör inte det...det blir väldigt konstigt då.
Citera
2019-02-02, 21:43
  #18
Medlem
Har inte läst tråden för vill inte läsa eventuella spoilers, vill bara ha svar på en fråga:

Måste man ha sett serien Black Mirror för att förstå filmen?
Citera
2019-02-03, 09:37
  #19
Medlem
Ralph Wiggums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mach3
Har inte läst tråden för vill inte läsa eventuella spoilers, vill bara ha svar på en fråga:

Måste man ha sett serien Black Mirror för att förstå filmen?
Nej. Alla avsnitt av Black Mirror är helt fristående med olika skådespelare. Ungefär som korta filmer. Serien rekommenderas dock varmt. Vissa avsnitt är helt fantastiska!
Citera
2019-02-04, 20:40
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralph Wiggum
Nej. Alla avsnitt av Black Mirror är helt fristående med olika skådespelare. Ungefär som korta filmer. Serien rekommenderas dock varmt. Vissa avsnitt är helt fantastiska!

Tack!
Ska lägga den på listan över serier men har annat jag prioriterar före. En film har man dock alltid tid med
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback