Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-25, 00:27
  #1
Medlem
Tjena har lite funderingar om svettningar efter cannabis. Både jag och en kompis till mig har nästan rökt dagligen den senaste månaden och i början Var det bara hasch men för cirka 1 vecka tillbaka så har det både blivit stark sativa och indica och sedan det blev dubbelt så har vi börjat känna av svettningar i extrema mängder, både under armarna och händerna. Det extrema mängderna uppkommer vid stressiga och obekväma situationer har jag märkt. Och det försvinner direkt efter man tagit en spliff. Någon som vet vad det beror på och om det är inviduella eller allmänt på alla?. Tack på förhand
Citera
2018-12-25, 00:34
  #2
Medlem
Ni får nog chilla lite med spliffen så att säga.
Citera
2018-12-25, 01:22
  #3
Medlem
TryhardPolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegFloyd
Tjena har lite funderingar om svettningar efter cannabis. Både jag och en kompis till mig har nästan rökt dagligen den senaste månaden och i början Var det bara hasch men för cirka 1 vecka tillbaka så har det både blivit stark sativa och indica och sedan det blev dubbelt så har vi börjat känna av svettningar i extrema mängder, både under armarna och händerna. Det extrema mängderna uppkommer vid stressiga och obekväma situationer har jag märkt. Och det försvinner direkt efter man tagit en spliff. Någon som vet vad det beror på och om det är inviduella eller allmänt på alla?. Tack på förhand

Du får dundersug efter CB så fort något stressigt händer och vill koppla av. Hur ofta är du stressad och i obekväma situationer bäng?
Citera
2018-12-25, 05:48
  #4
Medlem
det som är att svettningarna kommer inte då jag är bäng utan dom kan komma någon timme efter och hålla i sig någon dag (inne på dag 2 nu) fast direkt efter man rökt så är dom snustorr.
Citera
2018-12-25, 16:23
  #5
Medlem
TryhardPolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegFloyd
det som är att svettningarna kommer inte då jag är bäng utan dom kan komma någon timme efter och hålla i sig någon dag (inne på dag 2 nu) fast direkt efter man rökt så är dom snustorr.

Inte en jävla aning då tbh.
Citera
2018-12-29, 07:18
  #6
Medlem
SkogsBananensHampas avatar
thc sätter sig i blodet och fettet. (thc är det som gör dig hög) röker du inte ofta så börjar du säkert svetta när thc rensas från dig kropp. röker du däremot dagligen och vill ta paus så kommer svettningarna komma oftast 1-2 dagar efter uppehåll då det rensas ut från kroppen.
dessa svettningar är jobbiga o slutar när du rökt en jonko eller tills du blir ren imo
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback