Citat:
Ursprungligen postat av
Andreashansson8
är 24 och har supit mig full 5 gånger tror jag.
Första gången var när jag var 18. vi var ett tight gäng på 4 kompisar som hade hängt sedan högstadiet och frysit som satan på våra moppar i 30 minusgrader, tjuvfiskat med nät mitt i natten och lite allt möjligt kul. det var dock bara jag som aldrig druckit. Hade smakat på öl men inget mer.
Så på min18 års dag drog vi ut och grillade som vanligt mitt i djupaste norrland. Fiskade vid den sjö vi varit vid flera gånger och hade allmänt kul. Då alla hade med sig massa öl och lite sprit blev jag övertalad att testa och tänkte va fan.
Jag är ganska liten, 170 lång och 65 kg. Först drack jag typ en halv lättöl och kände inget. Så tänkte " vafan är väl lika bra att fixa lite sprit då". Så jag tog ett litet glas med 40% sprit och drack. Det var väl ett halv glas, kanske 1dl sprit totalt. Efter bara nån minut blev jag liksom varm och tung/snurrig i huvudet och trött. Mina kompisar frågade hur jag mådde för jag liksom satt och hängde och halvblundade och när dom sa nåt så sluddrade jag nåt bara. haha. Tillslut spydde jag.
Och så är det väl ungefär det varit alla gånger jag varit full. När det väl slår in blir jag redlös och trött så in i helvette.
i höstas hade jag gjort mäsk som stått i några dagar. Drack väl typ 3.5dl totalt och vaknade upp på toan kl 3 på natten. Och då var mäsken nog inte så jävla stark heller, kankse 9%.
Att supa bland folk har jag svårt att tänka mig. Skulle förmodligen bli full först av alla och ligga sovandes på nåt ställe resten av tiden.
slutade läsa efter det du skrev om lättöl
idiot
nej man känner inte av lättöl