Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-12-23, 04:16
  #73
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjeohls
Lite skillnad o möta Cardiff mot att bli utbollade på Anfield!!!
Scumsen är världsmästare direkt dom lyckas vinna nån match och medgångarna börjar gapa direkt!!
Ja det är skillnad på lagen, men det är ändå ett formstarkt hemmalag med tre raka hemmasegrar, samtidigt som United förlorat sina tre senaste bortamatcher mot en nykomling. Idag var jag inte ens orolig efter att de reducerade på straff, just för att spelet kändes så mycket bättre än vad det brukade.

Oavsett vilket lag de mötte, så var det första gången sen Ferguson slutade som man gjorde 5 mål i en ligamatch. Det var en riktigt bra insats av United idag. Bara att hoppas på att man bygger vidare på detta, men bara titta på spelet jämfört mot tidigare under säsongen. Många fler följer med upp i anfallen. Mittbackarna får förtroende att anfalla och Lindelöf gjorde två riktigt bra löpningar framåt, en passning från Rashford på den andra och han hade gjort mål. Dock en bra räddning av målvakten på skottet.

Efter en sån här match så ska man vara optimistisk igen.
Citera
2018-12-23, 17:07
  #74
Medlem
Expohunters avatar
Får se om jag lyckas få ett rätt denna skithelg. EVE 1-2 TOT. Kane, Son.
Citera
2018-12-23, 17:22
  #75
Medlem
Expohunters avatar
Wacott 1-0. Lite oförtjänt.
Citera
2018-12-23, 17:37
  #76
Medlem
Expohunters avatar
Alli 1-2. EVE ett bortdömt. Galen första.
Citera
2018-12-23, 18:07
  #77
Medlem
Expohunters avatar
-48 Eriksen med pärla 1-4.
Citera
2018-12-23, 18:12
  #78
Medlem
bagarn29s avatar
Fasiken Lloris, den får du inte släppa in. Bjuder in Everton i matchen igen.
Citera
2018-12-23, 18:20
  #79
Medlem
Expohunters avatar
Son 2-5 snyggt men precis offside. Galen målfest med 30+ min kvar.
Citera
2018-12-23, 18:22
  #80
Medlem
Känns som ett steg framåt när assisterande domare hellre friar än fäller när denne är osäker på huruvida det var offside eller ej; nu var det väl mm offisde på Son men assisterande kan ju omöjligen fastslå det med någorlunda säkerhet och håller flaggan nere istället; tummen upp från mig även om det var fel.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback