Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-30, 22:55
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Syns det på dig?

Nej ingen förutom dom som vet det ser något och vänner jag berättat för blir förvånade.
Till exempel julbordet med jobbet var det något som frågade en kollega efter droger då gick han till mig i smyg fast den som ville ha så när jag lämnade påsen och bör förvånad.

Jag kan ju möjligtvis dricka fler öl än vanligt så folk tycker jag dricker mycket på festerna.
Mina föräldrar vet men blev chockade när jag berättade för dom.
__________________
Senast redigerad av j89ohan 2018-12-30 kl. 22:59.
Citera
2018-12-30, 23:10
  #50
Medlem
Vobblers avatar
Lägger väl en tusing på benso i månaden, inte hela världen. När jag söp var det det säkert 10 K. Sen mådde jag som ett jävla vrak. Nej, bättre att pilla i sig några piller då och då, ger ungefär samma rus.
Citera
2018-12-30, 23:35
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Lägger väl en tusing på benso i månaden, inte hela världen. När jag söp var det det säkert 10 K. Sen mådde jag som ett jävla vrak. Nej, bättre att pilla i sig några piller då och då, ger ungefär samma rus.

Jo man mår bättre men bärs är bärs och har sin charm benso är ju bara till för att dämpa tillfällig ångest och inte en drog som varken funkar eller är till för russyfte enligt mig iallafall.
Jag äter väldigt sällan benso även om jag inte alltid mår 100 då jag vt hur jobbigt det varit att sluta med medicinsk användning.
Citera
2018-12-30, 23:53
  #52
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Jo man mår bättre men bärs är bärs och har sin charm benso är ju bara till för att dämpa tillfällig ångest och inte en drog som varken funkar eller är till för russyfte enligt mig iallafall..

Visst, alkohol slår på fint, och man mår bra ett tag. Men sen när skiten ska ut, då spårar det. När man har supit i många år blir ångesten till slut så stark att du går under. Då är blandmissbruket helt plötsligt där: benso i veckorna och alkohol på helgerna. Då är det inte kul längre.

Nu myser jag med benso på helgerna och blir lite halvskön, det räcker för mig.
Citera
2019-01-04, 17:18
  #53
Medlem
Ociviliserads avatar
Nu lägger jag inte extrema mängder på droger, är dock låginkomsttagare så rent procentuellt går det ju åt en del, men de perioderna jag högkonsumerar knark ses en drastisk minskning på kontot av både mat-, krog-, nöjes-, och allmän shoppingrelaterade utgifter. För att inte nämna hur Systembolaget-utgifter sjunker när jag använder dödsknarkotika.

Är jag kemiskt tillfredsställd i huvudet av droger så skiter jag i att jag inte käkar, inte umgås och hittar på saker med vänner eller inte har nya kläder/prylar.
Citera
2019-01-04, 17:20
  #54
Avstängd
Halloween2s avatar
Inte ens jobbigt för den som går på soc att slänga 2000 i månaden på röka.
Citera
2019-03-14, 22:20
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranndall
Jag förstår inte hur opiattorskar kan ha råd med Oxikodons darknetpriser.
300-400:- för 80mg som väl är max en dagsdos för någon som är beroende.
Blir ca 12.000 månaden. Kanske därför många börjar med heroin istället.

Det är väl max 5-10% av dom som dricker ibland som blir beroende. Detsamma gäller de flesta andra droger. Beroende är ofta ett symptom på andra problem som den människan lider av.

Håller med dig, oxy är otroligt dyrt på darknet. Tror dom flesta torskarna köper IRL utav någon langare för betydligt lägre (även hört historier om hur folk stjäl från deras dementa släktingar som har cancer osv) - dom som beställer oxy på nätet är förmodligen helg-knarkare som inte tar speciellt mycket i månaden. Du har nog rätt i att många börjar med heroin istället. Verkar onekligen mycket billigare per gång så att säga.
Citera
2019-03-15, 14:22
  #56
Medlem
Rufoss avatar
Tror TS att alla som som brukar narkotika är arbetslösa pundare?

Vi har råd på samma sätt som folk har råd att fredagshandla från Systembolaget.
Citera
2019-03-20, 17:13
  #57
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Tror TS att alla som som brukar narkotika är arbetslösa pundare?

Vi har råd på samma sätt som folk har råd att fredagshandla från Systembolaget.

Precis, det är ju samma som att säga att alla som dricker alkohol är alkoholister och parkfyllon.
Citera
2019-03-20, 19:10
  #58
Medlem
prolapse89s avatar
Narkotika, (lite beroende på vad man går på, är inte sÅÅ jävla dyrt), lever i princip på existensminimum, men tar rätt mycket dos och benso, det går runt på något egendomligt vis, för tillfället iaf.
Citera
2019-03-23, 09:37
  #59
Medlem
bananajoe33s avatar
Själv begår jag olika olagliga brott.
Citera
2019-03-23, 12:31
  #60
Medlem
Man suger av gubbar bakom ica....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback