• 8 178 online
  • 1 153 490 medlemmar
  • 59 669 115 inlägg
2006-02-25, 12:21
Medlem
Återigen har FB räddat dagen!
Skönt att få sig några riktigt glada skratt

Samtidigt är/var den där PiCKnICKE liiite skrämmande med den kusliga dockavataren..
Läser att det står Banned under namnet så DET roliga tog ju fort slut
synd
2006-02-26, 10:40
Medlem
Haha, det här är nog den roligaste tråden jag läst. Sökte för skojs skull på fler inlägg av Pick-Nick och hittade detta guldkorn:

Citat:
Ursprungligen postat av Pick-Nick i Urban Exploration
hej på er alla ueare!

sitter som säkert redan många vet, uppe på kurs i stockholm just nu. datumet då vi far hemåt har blivit framflyttat till tisdagen, då några av mina arbetskamrater vill shoppa kläder (dolce gabbana, dior, gucci etc.).

medans de sysslar med shoppandet så tänkte jag besöka lite ue-ställen och undrar därför om någon har något på lager? jag är inte så mycket för att klättra då jag är kraftigt överviktig. men gillar mörka tunnlar och sådant. gärna bajstunnlar.

är det kanske någon som vill guidea en medelålders singel så vore det finemang! hör av er! via pm eller genom tråden.

Det är ju dock uppenbart att han fejkar.

EDIT: Det är jag som gjort texten understruken och fetmarkerad.
2006-02-26, 15:22
Medlem
Ninjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pick-Nick
hej allihopa!

det här är inget jag ska göra, men är ganska nyfiken.. med andra ord så är detta ett uppbyggt dilemma.
jag vill röja undan min farmor och måste därför fixa fram en puffra. måste jag då berätta för säljaren att det är farmor jag ska sikta på när jag fått hem puffran? hur lång tid tar det att få tillstånd för puffran, och vad behöver jag mer tänka på?

jag jobbar med data, och har ingen som helst kriminell bakgrund, därför är detta bara ett uppbyggt dilemma som sagt var. jag tänker alltså inte sikta på någon eller skaffa fram en puffra.

/nicklas

Ytterligare en mytoman på FB.
Jag VET att du inte jobbar med det du utger dig för.
Det vet jag genom att du kallar det för att du "jobbar med data".
Ingen som jobbar med IT skulle nånsin säga det.
Suck
Säger du att du vill "köpa knark" till langaren med?

Tycker du skall hålla dig till lunarstorm...
2006-04-01, 23:24
Medlem
"därför är detta bara ett uppbyggt dilemma som sagt var."

Bästa citatet sedan "Jag har intresse för HTML"
2006-04-03, 04:50
Medlem
Frëdrishs avatar
Denna tråden får under inga omständigheter dö ut. Jag har spenderat många ensamma nätter med att läsa igenom sjuka trådar här på FB, och detta måste vara en av de absolut klockrenaste hittills. Fullständigt underbart.

Citat:
"jag har jobbat med data i snart 4 år och har aldrig varit med om något liknande!!!"

"iofs så tror jag inte att polisen skulle misstänka någon som jobbar med data, men man kan ju inte alltid vara för säker."

"jag vill inte veta hur man på bästa sätt gömmer en död människa, utan hur man förpackar en äldre människa. men ni förvränger..."

"jag är 32 och det skulle aldrig falla mig in att skjuta min farmor..."

Dessa citat säger utan tvekan allt. Helgonförklara Pick-Nick, NU!
2006-04-04, 20:33
Medlem
Slakteris avatar
Rå-kul! Denna knäcker ju allt i sin väg.
Känns nästan som om den hörde hemma i Humor-tråden, hähä
2006-04-04, 22:33
Medlem
Ladidas avatar
OT och en massa trams raderat. Topicen lyder "skjuta damen med en puffra" och inte "vart jobbar Pick-Nick".
/Mod.
2006-05-01, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Allvarligt hur gammal är du.... rent teoretisk varför behöver du ett riktigt skjutvapen för o döda din farmor? =/ finns väll tusen ggr lättare sätt en det om det är de du är ute efter

hon kanske e en hundra kilos vältränad kroppsbyggare med bakgrund i spetnaz dödspatrull haha
2006-05-02, 00:55
Medlem
Doffwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaleid
Var det din farmor som puttade dig?

haha. roligaste inlägget hittills
2006-05-02, 02:05
Medlem
Smash3rs avatar
Så ska du döda henne eller inte?
2006-05-03, 22:28
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schteker
Lär dig krypa lär dig gå!
Börja med data och fyll 32!

Puffra!! puffra!! puffra!!

Ibland blir man poetisk...
hahahahahahahahahahahahahahahaha såhär kul har jag inte haft på länge hahaahahahahahahaha .. är nog lite trött nu borde sova .. haha men den va riktigt kul!
2006-05-03, 22:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
hahahahahahahahahahahahahahahaha såhär kul har jag inte haft på länge hahaahahahahahahaha .. är nog lite trött nu borde sova .. haha men den va riktigt kul!

Hahahahaahha jag håller med, den här tråden är ju jättekul

Jag kommer osökt att tänka på den gamla hederliga refrängen:
Snubben trodde han var cool för han hade en pistol.... hahahahahaha