Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-27, 22:03
  #13
Medlem
TobiasBeechers avatar
Frankrike är hyfsat säkert, inte i de rena blånegerområdena dock.
Citera
2018-12-28, 20:37
  #14
Medlem
Brossys avatar
Alltid hört att Burkina Faso ska de ha svartaste människorna, men om detta är något jag bara blivit pålurad vet jag inte.
Citera
2018-12-28, 21:59
  #15
Medlem
Merwinnas avatar
Runt ekvatorn, både över och under, och centralt i mitten av kontintenten. I djungeln alltså - det mörkaste Afrika!
Citera
2018-12-29, 17:58
  #16
Medlem
Jag hade nog också sagt Sydsudan! Men samtidigt hade jag inte åkt dit ;-) Är nog säkrare att titta på bilder i så fall...
Citera
2019-01-08, 08:01
  #17
Medlem
Åk till närmsta Willys skulle jag tipsa dig om. Snabbt gjort och billigast så.
Citera
2019-01-08, 08:12
  #18
Medlem
Heltutanklasss avatar
Sverige har blånegrer överallt man behöver inte åka utomlands
Citera
2019-01-27, 20:58
  #19
Medlem
JagSkaTaDigs avatar
Det är ju bara och googla.

"Natives of Buka and Bougainville at the northern Solomon Islands in Melanesia and the Chopi people of Mozambique in the southeast coast of Africa have darker skin than other surrounding populations. (The native people of Bougainville, Papua New Guinea, have some of the darkest skin pigmentation in the world.)"

Där snackar vi kulörsmässigt som färsk lakrits eller sot.
Citera
2019-02-11, 14:32
  #20
Medlem
Blattelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Bildgoogla så får ni se svart

https://www.google.com/search?q=blac...PfA7rO8P6V9AM:

Där fanns det minsann några riktigt kolsvarta negrer, hahaha! Tjejen på ett av korten är ju sjukt negeraktig.

Jag var i Sydafrika för några år sen och såg några nattsvarta negrer, måste ha varit invandrare från Kongo eller något sånt skit? Några sydafrikanska negresser som vi satt och pratade med tyckte att dom såg "fucking retarded" ut.

Såg också nu att tjejen som jag skrev om ovan är världens svartaste modell och kommer från Senegal. Senegal skulle väl i så fall rekommenderas om det är riktigt kolsvarta som du vill se.
Citera
2019-02-15, 04:28
  #21
Medlem
https://qph.fs.quoracdn.net/main-qim...b3f2334ad.webp
Citera
2019-02-22, 15:27
  #22
Medlem
PingPongZongs avatar
Blå är det fornnordiska ordet för svart. Vikingarna som sålde negrer till muslimerna i Spanien. Vikingarna plundrade det muslimska Spanien. Sedan åkte dom till Afrika som dom kallade Blåland och fångade blåmän som dom sedan åkte tillbaks till Spanien och sålde. Vikingarna visste ju att muslimer likt vikingarn gillade ha slavar. Vikingarna trivdes i Spanien och många bosatte sig där. Min spanska förfäder var vikingar.
Citera
2019-02-26, 16:35
  #23
Medlem
Nubien och sydsudan, Angola och Tintin i Kongo, CAR. Övrig länder är antingen uppblandade eller med 12 cm snopp.Majoritet är mkt ljusare i afrika.
__________________
Senast redigerad av SherrodBrown 2019-02-26 kl. 16:38.
Citera
2019-02-26, 21:41
  #24
Avstängd
Plaguetongues avatar
finns inget ofarligt land där majoriteten av befolkningen är sådär svarta, kanske finns på skansen. Ring och fråga dom vettja
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3003307

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback