Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-17, 22:16
  #1
Medlem
kaffepirats avatar
Tja! Jag har ett gammalt playstation network konto som jag inte använt på 4 år men kommer bara ihåg kontonamnet och när jag skickar lösenordsåterställning får jag inget mail på något av de mail jag har.. kan man ringa/chatta/maila playstation eller sony och få tillbaka kontot på något annat sätt t.ex genom kontokort man använt?
Citera
2018-12-17, 22:29
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffepirat
Tja! Jag har ett gammalt playstation network konto som jag inte använt på 4 år men kommer bara ihåg kontonamnet och när jag skickar lösenordsåterställning får jag inget mail på något av de mail jag har.. kan man ringa/chatta/maila playstation eller sony och få tillbaka kontot på något annat sätt t.ex genom kontokort man använt?
Har du varit inne på Playstations hemsida och kollat? Om inte, varför inte?
Citera
2018-12-17, 22:31
  #3
Medlem
Du kan prova ringa, de kan säkert se vilken adress kontot är kopplat till. Ringde dit en gång och de var hjälpsamma. Möjligen att du lär komma ihåg säkerhetsfrågor. Men prova ring Sveriges Playstation support.
Citera
2018-12-17, 23:07
  #4
Medlem
kaffepirats avatar
Tack för svar. Har kikat deras hemsida utan större framgång men hittade till slut telefonnummer till svenska supporten som jag ska testa i morgon.

Eftersom det var 4 år sedan så kan jag bara hoppas på att jag använt samma svar på säkerhetsfrågan som jag alltid använt annars är kontokortet det enda jag kan kommer med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback