Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-15, 22:34
  #1
Medlem
Jag jobbar online samtidigt som jag pluggar, vill då passa på att resa runt under sommaren då det hade fungerat rätt bra för mig
Tips på länder att besöka? Förra sommaren var jag i Kanada och Thailand. Nu vet jag inte riktigt vad jag är ute efter. Tips? Gillar värme, om man kan dyka i det landet/något land hyffsat nära så hade inte det varit helt fel! Tränar gärna kampsport också
Citera
2018-12-15, 23:00
  #2
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juniosvosv
Jag jobbar online samtidigt som jag pluggar, vill då passa på att resa runt under sommaren då det hade fungerat rätt bra för mig
Tips på länder att besöka? Förra sommaren var jag i Kanada och Thailand. Nu vet jag inte riktigt vad jag är ute efter. Tips? Gillar värme, om man kan dyka i det landet/något land hyffsat nära så hade inte det varit helt fel! Tränar gärna kampsport också

dyker du med tuber, eller?
Citera
2018-12-16, 00:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniosvosv
Jag jobbar online samtidigt som jag pluggar, vill då passa på att resa runt under sommaren då det hade fungerat rätt bra för mig
Tips på länder att besöka? Förra sommaren var jag i Kanada och Thailand. Nu vet jag inte riktigt vad jag är ute efter. Tips? Gillar värme, om man kan dyka i det landet/något land hyffsat nära så hade inte det varit helt fel! Tränar gärna kampsport också
Turkiet/Medelhavet är en bra tid- och klimatzon
Citera
2018-12-18, 16:33
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
dyker du med tuber, eller?
Yes!
Citat:
Ursprungligen postat av Evilius
Turkiet/Medelhavet är en bra tid- och klimatzon
Tidszon är mindre viktigt för mig, har kollat lite på medelhavet. Albanien/Kroatien eller typ Corsica känns intressant. Även lite inne på att besöka Kanada och sen någon vecka i Västindien för dykningens skull, ligger ju typ åt samma håll
Citera
2018-12-18, 22:33
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniosvosv
Yes!