Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-25, 08:11
  #661
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Jag fokuserade inte på att ge mig på någons utseende. Men herre jävlar jag tyckte att Louixe såg risig ut i Skavlan och då trodde jag hon var runt 50. Inte fan fattade jag att hon var 29!

Kan någon förklara för mig hur man kan se så djävla passé ut redan när hon är 29! Hon är inte ens 30! Men hon har ett utseende som hon vore långt över 50. Inget smink i världen kan dölja det. Vem klandrar Jimmy att han slakbananar några yngre groupiesar? Louixe ser ju ut som 50+. Vem vill ens lägra henne? Separata sovrum eller inte?



Min slutsats var att Smutsjimmy varit otrogen till 99.999999% innan han raderade sin profilbild. Ordentligt överövertygad blev jag först när han raderade sin profilbild. Den enda "heta" av över 40 stycken andra profilbilder. Tack Smutjimmy! Så nu är jag 101,1% övertygad efter att Jimmy fick "uttala" sig. NU vet vi, innan spekulerade vi bara! Taxk Jimmy!



Tillgången på skabbiga korkbollar som vill ha slak Dressmankuk är väl inte helt obegränsad som du helt riktigt skriver.



Du verkar vara lite korkad. Lyssna på de i tråden som påstår att INGET kan hända när Smutsjimmy är inkopplad. Han har ju redan en kvinna som ser ut som 50 men är 29! Du fattar inte att det vore otroligt att slakbananen ska luftas då det redan finns en partner på annan plats som ser 20 år äldre ut än hennes verkliga ålder! (Finns det någon i tråden som fattar att Loixe är 29 år? 29 år!)



Det är väl Jonas Millard som tipsat Jimmy. "Jonas Millard - SD-retard!"



Innan jag fattade att Louixe var 29 år klandrade jag inte Jimmy. Alla fattar ju att han varit otrogen. Fan vad risig Louixe ser ut för sin obegripligt låga ålder!

Självklart att Jimmy knullar runt med andra med den nitlottshäxan hemma, det behövs det inte ens en egen tråd på Flashback för att inse!

Off topic: Fattar ni att Louixe är 29 år gammal? Louixe är 29 år! Om hon var runt 50 så skulle det inte vara konstigt. Hon ser ut som 50. Men herrejävlar hon är 29 år! Stackars människa och gift med den otrogna Smutsjimmy! 29 år gammal, jag får bara inte in det!

On topic: Klart att han var otrogen med JK titta bara på Louixe så fattar ni också och förlåter!
Du låter som en skiva som hakat upp sig. Jimmie kommer snart tillbaka från sin eriksgatan i Thailand och sätter tramspolitikerna på plats.
Citera
2018-12-25, 08:25
  #662
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Jag fokuserade inte på att ge mig på någons utseende. Men herre jävlar jag tyckte att Louixe såg risig ut i Skavlan och då trodde jag hon var runt 50. Inte fan fattade jag att hon var 29!

Kan någon förklara för mig hur man kan se så djävla passé ut redan när hon är 29! Hon är inte ens 30! Men hon har ett utseende som hon vore långt över 50. Inget smink i världen kan dölja det. Vem klandrar Jimmy att han slakbananar några yngre groupiesar? Louixe ser ju ut som 50+. Vem vill ens lägra henne? Separata sovrum eller inte?



Min slutsats var att Smutsjimmy varit otrogen till 99.999999% innan han raderade sin profilbild. Ordentligt överövertygad blev jag först när han raderade sin profilbild. Den enda "heta" av över 40 stycken andra profilbilder. Tack Smutjimmy! Så nu är jag 101,1% övertygad efter att Jimmy fick "uttala" sig. NU vet vi, innan spekulerade vi bara! Taxk Jimmy!



Tillgången på skabbiga korkbollar som vill ha slak Dressmankuk är väl inte helt obegränsad som du helt riktigt skriver.



Du verkar vara lite korkad. Lyssna på de i tråden som påstår att INGET kan hända när Smutsjimmy är inkopplad. Han har ju redan en kvinna som ser ut som 50 men är 29! Du fattar inte att det vore otroligt att slakbananen ska luftas då det redan finns en partner på annan plats som ser 20 år äldre ut än hennes verkliga ålder! (Finns det någon i tråden som fattar att Loixe är 29 år? 29 år!)



Det är väl Jonas Millard som tipsat Jimmy. "Jonas Millard - SD-retard!"



Innan jag fattade att Louixe var 29 år klandrade jag inte Jimmy. Alla fattar ju att han varit otrogen. Fan vad risig Louixe ser ut för sin obegripligt låga ålder!

Självklart att Jimmy knullar runt med andra med den nitlottshäxan hemma, det behövs det inte ens en egen tråd på Flashback för att inse!

Off topic: Fattar ni att Louixe är 29 år gammal? Louixe är 29 år! Om hon var runt 50 så skulle det inte vara konstigt. Hon ser ut som 50. Men herrejävlar hon är 29 år! Stackars människa och gift med den otrogna Smutsjimmy! 29 år gammal, jag får bara inte in det!

On topic: Klart att han var otrogen med JK titta bara på Louixe så fattar ni också och förlåter!

Jag skrev att jag spekulerade friskt. Inte att jag trodde att det var så.

Önskar dig en riktigt god jul och gott nytt år.

Julkram på dig!
Citera
2018-12-25, 16:09
  #663
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Du verkar mena att SÄPOs främsta uppgift är att bevaka vem Jimmy lägrar då han inte sover i separat sovrum i Sölvesborg?

Jag är övertygade om att det ingår i deras arbetsuppgifter att hålla käften. Den som kunde rucka på det skulle nog få både det ena och det andra till livs!

Nu är SÄPO så klart lite mer professionella än så och därför håller de käft och bevisar varken det ena eller det andra.

Jag ser fram emot en rättegång där JK berättar att hennes inlogg varit tillgängligt för anonyma personer på nätet och där Louixe (29år! Kan ni fatta? Hon är 29 men ser ut som 50!) sliten som hon är skulle kallas som karaktärsvittne.

Ännu roligare blir det ju eftersom precis alla utom de SD-blivna vet till 101,1% att han varit otrogen.

JK är en nutidshjälte. Hon kanske borde skriva en bok om när hon mötte den höga herren med den pillerslaka kuken.

Louixe borde få ett eget dedikerat ex direkt från urkällan JK som tack för lånet!

Om han varit otrogen visar det att han inte behöver köpa sex som högt uppsatta socialdemokrater. Vad spelar otrohet för roll för utomstående. Du kanske är intresserad av att lägra Åkessons fru?
Citera
2018-12-26, 00:42
  #664
Medlem
Avalanchekings avatar
Ingen respekt för slampor som dessa om det är sant. Varför kan de aldrig hålla käft? Deras offermentalitet där de både vill ha och sen "göra rätt" för sig äcklar mig. Det är inte så schysst av honom om det nu är han, men det är fortfarande inte hon som ska leka domare och skvallra som en liten fjortis.
Citera
2018-12-26, 09:21
  #665
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Hålla sig till ämnet när man börjar kritisera folks utseende, varför?

Finns väl för fan inga bevis, har han knullat henne? Var du med din komministfjant.

Allt är bara spekulationer, men när man börjar kritisera hur någon ser ut skulle jag gärna vilja se bild på clownen som gör det. Är ju något mobboffer som känner sig stor bakom skärmen.

Det finns tydliga bevis på otrohet läs trådstarten, detta kopplat till Jimmys agerande med att försöka undanröja komprometterande bilder på sin Facebook är nog för de flesta.

De verkar dock inte knullat eftersom Jimmy är impotent slickade han henne.

Utseendet är viktigt för mediaprofiler som Jimmy, se bara på semesterbilderna med Håkan från Thailand de sänder tydliga signaler om Jimmys moral. En sund själ i en sund kropp.
Citera
2018-12-26, 09:48
  #666
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Det finns tydliga bevis på otrohet läs trådstarten, detta kopplat till Jimmys agerande med att försöka undanröja komprometterande bilder på sin Facebook är nog för de flesta.
Möjligen indicier, knappast bevis.

Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
De verkar dock inte knullat eftersom Jimmy är impotent slickade han henne.
Har du någon källa på det eller är det dina fria fantasier?
Citera
2018-12-26, 09:57
  #667
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Möjligen indicier, knappast bevis.

Nu är inte detta en domstol utan en skvallertråd. De duger som bevis i dessa sammanhang.?

Har du någon källa på det eller är det dina fria fantasier?

Nu är inte detta en domstol utan en skvallertråd. De duger som bevis i dessa sammanhang.

Källan finns i tråden men det är ytterligare
Kommunikation från JK, ingen annan var med i sovrummet bara Jimmy och JK
__________________
Senast redigerad av MadBalt 2018-12-26 kl. 10:00.
Citera
2018-12-26, 10:45
  #668
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Nu är inte detta en domstol utan en skvallertråd. De duger som bevis i dessa sammanhang.

Källan finns i tråden men det är ytterligare
Kommunikation från JK, ingen annan var med i sovrummet bara Jimmy och JK
Ja men vad bra. Då vet vi. Det var inga bevis utan rent skvaller och du har ingen källa på att Jimmie är impotent och att han därför slickade henne. Tack för tydliggörandet.
Citera
2018-12-26, 11:13
  #669
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Ja men vad bra. Då vet vi. Det var inga bevis utan rent skvaller och du har ingen källa på att Jimmie är impotent och att han därför slickade henne. Tack för tydliggörandet.

Det är din subjektiva åsikt ja.

De som är intresserade av Sveriges framtida statsministers vandel kan läsa hela tråden studera bevisen och dra sina egna slutsatser.

Ni inom sekten kommer inte se sanningen om Jimmy ens om filmer på otroheten släpps.
Citera
2018-12-26, 12:08
  #670
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Ingen respekt för slampor som dessa om det är sant. Varför kan de aldrig hålla käft? Deras offermentalitet där de både vill ha och sen "göra rätt" för sig äcklar mig. Det är inte så schysst av honom om det nu är han, men det är fortfarande inte hon som ska leka domare och skvallra som en liten fjortis.

Hon visste ju att han är gift men hon kanske hoppades på att han skulle lämna Louise för henne och när han inte gjorde det blev hon svartsjuk och hämndgirig. Men då kunde hon ju sagt det bara till Louise så kunde hon och Jimmie bråkat om det hemma. Att skriva det till allmän beskådan tyder på att hon vill skada Jimmie och få uppmärksamhet.
Citera
2018-12-26, 14:41
  #671
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Hon visste ju att han är gift men hon kanske hoppades på att han skulle lämna Louise för henne och när han inte gjorde det blev hon svartsjuk och hämndgirig. Men då kunde hon ju sagt det bara till Louise så kunde hon och Jimmie bråkat om det hemma. Att skriva det till allmän beskådan tyder på att hon vill skada Jimmie och få uppmärksamhet.

Ja, men det är så typiskt tjejer. Om det hade hänt oss män, tvärtom, så hade vi i mycket få fall gjort så. Men kvinnor och deras dramatik. Att hon säger att han inte fick upp den bevisar också att hon ljuger. Hon berättar sen för att han förmodligen dissat henne.
Citera
2018-12-26, 14:45
  #672
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Ja, men det är så typiskt tjejer. Om det hade hänt oss män, tvärtom, så hade vi i mycket få fall gjort så. Men kvinnor och deras dramatik. Att hon säger att han inte fick upp den bevisar också att hon ljuger. Hon berättar sen för att han förmodligen dissat henne.

Ja ni stalkar, förföljer och ibland mördar era ex istället. Ni är inte så felfria och fina. Varför skall det alltid vara ett könskrig?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback