Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2019-01-27, 22:14
  #61
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluxamera
Jag ska be om annan antipsykotika samt starka lugnande. Då kanske jag blir borta nog att kunna ta mig till och från jobb, trots risken det innebär.

Läkarna kommer inte hjälpa dig med att droga bort din rädsla.

Din enda räddning är att trotsa rädslan och ge dig ut, se "döden" i vitögat, och be den dra åt helvete samtidigt som du högt och tydligt proklamerar att det är Du som bestämmer över Ditt liv.

Death won't stand a chance against you...
Citera
2019-01-29, 19:04
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Läkarna kommer inte hjälpa dig med att droga bort din rädsla.

Din enda räddning är att trotsa rädslan och ge dig ut, se "döden" i vitögat, och be den dra åt helvete samtidigt som du högt och tydligt proklamerar att det är Du som bestämmer över Ditt liv.

Death won't stand a chance against you...

Du hade rätt i att läkaren inte ville hjälpa till att droga bort mig. Och jag är för fattig och okunnig för att köpa droger på darknet, så det kan jag inte ge mig på. Det löser förresten ändå ingenting.

Tack för dina uppmuntrande ord. Jag kanske trotsar rädslan när det gått så långt att jag blir utan inkomst, men innan dess kommer jag ligga på för att få fortsätta vara sjukskriven. Om det står att jag har förföljelsemani och inbillar mig saker eller att jag känner för stark rädsla för att jobba, gör detsamma. Huvudsaken är att jag kan fortsätta isolera mig.
Citera
2019-02-01, 03:36
  #63
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluxamera
Övervakarna vet vilka vi alla är, även här på flashback. Men jag har som sagt inga direkta bevis.


Exakt. Så länge man lyssnar på sin kropp och sina instinkter, så blir det alltid rätt. Den verkligt förföljdes omgivning kommer säkert att tro att den förföljde är galen, så man får vara bered att gräla med fanskapen öppet ibland. Man bör dock alltid sätta sig i respekt hos hönshjärnor som tror att dom känner dig - det gör dom inte !

Behandla andra, som andra behandlar dig är en bra regel. Ett högt IQ gör det alltid lättare för en övervakad person att hålla sig lugn.
Citera
2019-02-10, 21:37
  #64
Medlem
Hur mår du, fluxamera?
Citera
2019-02-11, 11:52
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Hur mår du, fluxamera?

Sådär. Fortsätter sträva efter fortsatt sjukskrivning osv. Inget nytt.
Citera
2019-02-11, 21:52
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluxamera
Sådär. Fortsätter sträva efter fortsatt sjukskrivning osv. Inget nytt.

Kämpa på!
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback