Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-11-13, 09:21
  #49
Medlem
Nudelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Pga svenska spels svineri mot medborgarna funderar jag på att göra det här free-for-all, bump granted.
Gör gärna det, men det är väl för sent om man redan är limmad? De har väl noll incitament att lyfta begränsningarna på redan begränsade konton?

Och jag antar att du också redan är limmad redan?
__________________
Senast redigerad av Nudeln 2023-11-13 kl. 09:23.
Citera
2023-11-13, 17:28
  #50
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nudeln
Gör gärna det, men det är väl för sent om man redan är limmad? De har väl noll incitament att lyfta begränsningarna på redan begränsade konton?

Och jag antar att du också redan är limmad redan?

Är man redan limmad är det ju kört tyvärr.
Citera
2023-11-13, 19:58
  #51
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Är man redan limmad är det ju kört tyvärr.
Om du har ett sätt att inte bli limmad så skulle jag betala bra. Men antar att det är mer att dra ut på det? Satsar man t.ex en massa 6leg parlays det första man gör eller spelar på marknader med hög likvid det första man gör så hjälper det ju ett kontos livslängd. Mer än så vet jag inte. Har du något sätt som ingen annan tänkt på så vore det ju nice om du dela med dig.
Citera
2023-11-14, 13:44
  #52
Medlem
Vanstertrollets avatar
Finns ett rätt enkelt sätt. Mellan storvinsterna måste du medvetet spela lägre summor på ”skitspel”. Målet är alltså att dina bet ska faila. Har du 20 raka failade bet t.ex. kommer du bedömas som en loser. Även fast det är skitsummor som du spelat.
Citera
2023-11-15, 11:32
  #53
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Finns ett rätt enkelt sätt. Mellan storvinsterna måste du medvetet spela lägre summor på ”skitspel”. Målet är alltså att dina bet ska faila. Har du 20 raka failade bet t.ex. kommer du bedömas som en loser. Även fast det är skitsummor som du spelat.
Tror väl knappast att det hjälper. Hur mycket har du kunnat ta ut på drtta system?
Citera
2023-11-27, 11:22
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Ja ungefär handlar det väl om 200K per år kanske. Jag har bra förtroendekapital av de som läser regelbundet på sprelforumet. Poängen är hur man inte blir limiterad och inte hur mycket man har vunnit. I det här fallet.kan du förmodligen vinna obegränsat.

200k per år är verkligen inga fantasisummor? Hur man håller konton vid liv är ganska vedertagen kunskap av de som sysslar med detta på mer seriös nivå. Tror du saknar perspektiv på vilken liten spelare du är egentligen.
__________________
Senast redigerad av AnalfabetManet 2023-11-27 kl. 11:31.
Citera
2023-11-27, 11:29
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfbs88
Oddsbonusar ska du alltid ta om villkoren är rimliga. Då får du ju ett positivt väntevärde även om du inte hittar odds som har det

Oddsbonusar ska man i regel aldrig ta. Inget nytt
Citera
2023-11-28, 10:07
  #56
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnalfabetManet
200k per år är verkligen inga fantasisummor? Hur man håller konton vid liv är ganska vedertagen kunskap av de som sysslar med detta på mer seriös nivå. Tror du saknar perspektiv på vilken liten spelare du är egentligen.
Försökte skicka pm till dig men stod att du hade för få inlägg. Är 200k per år lite för dig? Drar du in över miljonen varje år? Isåfall congrats! har du själv något tips för o inte bli limmad? Jag vinner på spelbörsen och kör även via broker så jag är inte orolig för den biten. Men softbooks är ju något man alltid har och vill fortsätta utnyttja så länge man bara kan. Nu tänker jag om du har något kul knep utöver typ o spela massa parlays tidigt på ett konto eller stora marknader. Fyllefyllot säger att han besitter en kunskap som gör att han aldrig blir limiterad. Om det stämmer eller ej är ingen som vet. Förr eller senare blir ju alla limmade.
Citera
2023-11-28, 13:48
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babobaa
Försökte skicka pm till dig men stod att du hade för få inlägg. Är 200k per år lite för dig? Drar du in över miljonen varje år? Isåfall congrats! har du själv något tips för o inte bli limmad? Jag vinner på spelbörsen och kör även via broker så jag är inte orolig för den biten. Men softbooks är ju något man alltid har och vill fortsätta utnyttja så länge man bara kan. Nu tänker jag om du har något kul knep utöver typ o spela massa parlays tidigt på ett konto eller stora marknader. Fyllefyllot säger att han besitter en kunskap som gör att han aldrig blir limiterad. Om det stämmer eller ej är ingen som vet. Förr eller senare blir ju alla limmade.

Hehe jag ska försöka få ihop 50 inlägg så kan jag DMa dig sen! Kan snacka vidare på Telegram. Jag sätter oddset på att han aldrig blir limmad (och endast drar in 200k årligen) till 250+
Citera
2023-11-30, 18:05
  #58
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnalfabetManet
Hehe jag ska försöka få ihop 50 inlägg så kan jag DMa dig sen! Kan snacka vidare på Telegram. Jag sätter oddset på att han aldrig blir limmad (och endast drar in 200k årligen) till 250+

Fint, maxinsats?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback