Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-15, 00:35
  #1
Medlem
Fyllefyllots avatar
Hej alla!

Efter 7,5 år på Flashback och bra mycket längre i spelbranschen kom jag för ungefär 2 år sedan på ett sätt att inte bli limiterad. Det där var väl i princip helt onödig information men jag tycker ändå någonstans att det är relevant för att "bevisa" att jag är en seriös person som kan det här med sport och spel, det är inte ett nystartat scamkonto som skriver det här helt enkelt.

Som proffspelare är det här som vi alla vet det absolut största problemet och det kommer alltid, som ett brev på posten, bra leveranstid brukar det vara också, om ni förstår vad jag menar.

Nu när du har läst hit så väntar du på att jag bara ska skriva hur man gör men riktigt så enkelt är det inte. Min metod är extremt värdefull och jag tänkte att det vore rimligt att jag gör mig en rejäl hacka på det här. Det går inte direkt att skriva en bok i ämnet så jag undrar hur jag på det mest effektiva sättet helt enkelt kan göra någon typ av crowd funding för att kunna sprida den här informationen.

Själv tycker jag att det här bör vara värt i alla fall 1 miljon, är det för lite kanske? 1000 proffsspelare i Europa/världen bör väl rimligtvis kunna hosta upp en tusenlapp var.

Bara för att ha det sagt så har jag sökt en del och inte hittat något liknande, det handlar GIVETVIS inte om att hålla på och registrera olika konton, hålla på med VPN eller fara och byta webbläsare och dator stup i kvarten. Det här är, mig verterligen, helt nytt.

Bara för att ha det sagt så har jag inte blivit limiterad än, trots tusentals lagda spel på såväl bwin som comeon, coolbet, nordicbet, bet365 osv osv osv.

Så hur gör vi?
Citera
2018-12-15, 00:41
  #2
Medlem
franges avatar
Vad är det du vill ha sagt - egentligen? Hela trådstarten känns ju som ett massivt clickbait om egentligen ingenting överhuvudtaget...
Citera
2018-12-15, 00:49
  #3
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Vad är det du vill ha sagt - egentligen? Hela trådstarten känns ju som ett massivt clickbait om egentligen ingenting överhuvudtaget...

Oklart egentligen, jag sitter inne på den här informationen helt enkelt, hur gör jag nu. Startar en crowd funding, vad är ett rimligt pris, hur många är det rimligt att få med sig? Hur gör jag allt det här utan att nödvändigtvis outa mig själv och hela den biten?

Något sånt, typ.
Citera
2018-12-15, 00:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Hej alla!

Efter 7,5 år på Flashback och bra mycket längre i spelbranschen kom jag för ungefär 2 år sedan på ett sätt att inte bli limiterad. Det där var väl i princip helt onödig information men jag tycker ändå någonstans att det är relevant för att "bevisa" att jag är en seriös person som kan det här med sport och spel, det är inte ett nystartat scamkonto som skriver det här helt enkelt.

Som proffspelare är det här som vi alla vet det absolut största problemet och det kommer alltid, som ett brev på posten, bra leveranstid brukar det vara också, om ni förstår vad jag menar.

Nu när du har läst hit så väntar du på att jag bara ska skriva hur man gör men riktigt så enkelt är det inte. Min metod är extremt värdefull och jag tänkte att det vore rimligt att jag gör mig en rejäl hacka på det här. Det går inte direkt att skriva en bok i ämnet så jag undrar hur jag på det mest effektiva sättet helt enkelt kan göra någon typ av crowd funding för att kunna sprida den här informationen.

Själv tycker jag att det här bör vara värt i alla fall 1 miljon, är det för lite kanske? 1000 proffsspelare i Europa/världen bör väl rimligtvis kunna hosta upp en tusenlapp var.

Bara för att ha det sagt så har jag sökt en del och inte hittat något liknande, det handlar GIVETVIS inte om att hålla på och registrera olika konton, hålla på med VPN eller fara och byta webbläsare och dator stup i kvarten. Det här är, mig verterligen, helt nytt.

Bara för att ha det sagt så har jag inte blivit limiterad än, trots tusentals lagda spel på såväl bwin som comeon, coolbet, nordicbet, bet365 osv osv osv.

Så hur gör vi?

Hur stor vinst påstår du dig ha på de sidor där du har lagt tusentals bet?
Citera
2018-12-15, 00:54
  #5
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Hur stor vinst påstår du dig ha på de sidor där du har lagt tusentals bet?

Jag har ingen aning faktiskt då jag inte för statistik på det sättet, men det är ju en del såklart.
Citera
2018-12-15, 02:27
  #6
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Jag har ingen aning faktiskt då jag inte för statistik på det sättet, men det är ju en del såklart.
Jag för ingen statistik över mina inkomster, men jag vet väl såklart ungeför hur mycket jag får in.

Menar du på fullaste allvar att du vet att du går med vinst, utan att ha en aning om med hur mycket.

Du får ursäkta, men ditt förtroendekapital är noll. Jag har dock ingen statistik på hur många här som hamnar där.
Citera
2018-12-15, 03:16
  #7
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Jag för ingen statistik över mina inkomster, men jag vet väl såklart ungeför hur mycket jag får in.

Menar du på fullaste allvar att du vet att du går med vinst, utan att ha en aning om med hur mycket.

Du får ursäkta, men ditt förtroendekapital är noll. Jag har dock ingen statistik på hur många här som hamnar där.

Ja ungefär handlar det väl om 200K per år kanske. Jag har bra förtroendekapital av de som läser regelbundet på sprelforumet. Poängen är hur man inte blir limiterad och inte hur mycket man har vunnit. I det här fallet.kan du förmodligen vinna obegränsat.
Citera
2018-12-15, 03:33
  #8
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
I det här fallet.kan du förmodligen vinna obegränsat.
Vore det inte en bra idé då?
Citera
2018-12-15, 03:40
  #9
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Varför vill du dela med dig av detta om du kan vinna obegränsat? Inte rädd för att om andra börjar använda samma taktik att din inkomstkälla riskeras?

Låter som en rejäl scam detta.
Citera
2018-12-15, 03:48
  #10
Medlem
Masterblenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Hej alla!

Efter 7,5 år på Flashback och bra mycket längre i spelbranschen kom jag för ungefär 2 år sedan på ett sätt att inte bli limiterad. Det där var väl i princip helt onödig information men jag tycker ändå någonstans att det är relevant för att "bevisa" att jag är en seriös person som kan det här med sport och spel, det är inte ett nystartat scamkonto som skriver det här helt enkelt.

Som proffspelare är det här som vi alla vet det absolut största problemet och det kommer alltid, som ett brev på posten, bra leveranstid brukar det vara också, om ni förstår vad jag menar.

Nu när du har läst hit så väntar du på att jag bara ska skriva hur man gör men riktigt så enkelt är det inte. Min metod är extremt värdefull och jag tänkte att det vore rimligt att jag gör mig en rejäl hacka på det här. Det går inte direkt att skriva en bok i ämnet så jag undrar hur jag på det mest effektiva sättet helt enkelt kan göra någon typ av crowd funding för att kunna sprida den här informationen.

Själv tycker jag att det här bör vara värt i alla fall 1 miljon, är det för lite kanske? 1000 proffsspelare i Europa/världen bör väl rimligtvis kunna hosta upp en tusenlapp var.

Bara för att ha det sagt så har jag sökt en del och inte hittat något liknande, det handlar GIVETVIS inte om att hålla på och registrera olika konton, hålla på med VPN eller fara och byta webbläsare och dator stup i kvarten. Det här är, mig verterligen, helt nytt.

Bara för att ha det sagt så har jag inte blivit limiterad än, trots tusentals lagda spel på såväl bwin som comeon, coolbet, nordicbet, bet365 osv osv osv.

Så hur gör vi?

Du hade ju blivit limiterad nio gånger bara på Bet365 eller hur det nu var...
Har du tittat för djupt in i flaskan eller vad är det frågan om Fyllot?

När det gäller Bet365 så blir ni inte bara limiterade, ni får kontot AVSTÄNGT om ni har fräckheten att stanna kvar efter limiteringen och fortsätta vinna pengar.
Hela deras affärsidé bygger på att alla konton ska vara lönsamma för de, och de som inte är det ska väck. Man kan säga att det är ett halv scamföretag, du får dina pengar du har vunnit men du har ingen möjlighet att vinna några pengar från de i det långa loppet.
Och detta skitföretag har alltså fått spellicens av svenska staten, som i vanlig ordning skiter fullständigt i sina medborgare...
Citera
2018-12-15, 07:29
  #11
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Varför vill du dela med dig av detta om du kan vinna obegränsat? Inte rädd för att om andra börjar använda samma taktik att din inkomstkälla riskeras?

Låter som en rejäl scam detta.
Bra fråga. Jag vill också veta.
Citera
2018-12-15, 10:19
  #12
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Varför vill du dela med dig av detta om du kan vinna obegränsat? Inte rädd för att om andra börjar använda samma taktik att din inkomstkälla riskeras?

Låter som en rejäl scam detta.


Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Bra fråga. Jag vill också veta.

Mitt spelande, eller någon annans heller för den delen skulle inte påverkas av om jag avslöjar det eller inte så jag kan fortsätta att spela utan att bli limiterad.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback