Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-14, 22:48
  #1
Medlem
Gjorde en besök i veckan på Casa Rosso Theatre i Amsterdam. Entren kostar 40€ (55€ inklusive 2 drinkar)
Precis sett livesex för första gången i livet Ni som tror det bara är killar som går på sånt här. Har helt fel! Det är blandat med folk 50/50 killar och tjejer! Framför mig sitter ett tjejgäng som skrattar och tycker det är roande! Ena tjejen i gänget blir uppbjuden på scen av showbruttan! Hon sätter sig på en stol och medans showbruden sitter gränsle i hennes knä! Showen fortsätter med att hon ber hjälp med att ta lös behån! Efter ett tag åker hela jävla rasket av och showen avslutar med att hon har en dildos i munnen! Showbruttan asså, inte tjej😉 Det här va verkligen skoj att se på! 😀😀
Citera
2018-12-14, 23:39
  #2
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkanfalun
Gjorde en besök i veckan på Casa Rosso Theatre i Amsterdam. Entren kostar 40€ (55€ inklusive 2 drinkar)
Precis sett livesex för första gången i livet Ni som tror det bara är killar som går på sånt här. Har helt fel! Det är blandat med folk 50/50 killar och tjejer! Framför mig sitter ett tjejgäng som skrattar och tycker det är roande! Ena tjejen i gänget blir uppbjuden på scen av showbruttan! Hon sätter sig på en stol och medans showbruden sitter gränsle i hennes knä! Showen fortsätter med att hon ber hjälp med att ta lös behån! Efter ett tag åker hela jävla rasket av och showen avslutar med att hon har en dildos i munnen! Showbruttan asså, inte tjej😉 Det här va verkligen skoj att se på! 😀😀

Svenska förbudsfeminister talar om frigörelse. Det här är frigörelse på riktigt. Trevligt att så många frisinnade tjejer fanns i publiken!

Tack för din recension!
Citera
2018-12-15, 13:29
  #3
Medlem
Kurt1s avatar
Japp, livesex-shower där även publiken inbjuds att vara med, är en kul grej. På Reeperbahn i Hamburg, fanns förr ett ställe som hette Salambo, och som var välkänt för just detta.
Citera
2018-12-17, 13:03
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerkanfalun
Gjorde en besök i veckan på Casa Rosso Theatre i Amsterdam. Entren kostar 40€ (55€ inklusive 2 drinkar)
Precis sett livesex för första gången i livet Ni som tror det bara är killar som går på sånt här. Har helt fel! Det är blandat med folk 50/50 killar och tjejer! Framför mig sitter ett tjejgäng som skrattar och tycker det är roande! Ena tjejen i gänget blir uppbjuden på scen av showbruttan! Hon sätter sig på en stol och medans showbruden sitter gränsle i hennes knä! Showen fortsätter med att hon ber hjälp med att ta lös behån! Efter ett tag åker hela jävla rasket av och showen avslutar med att hon har en dildos i munnen! Showbruttan asså, inte tjej😉 Det här va verkligen skoj att se på! 😀😀

Härligt Blev manliga besökare också uppbjudna på scenen?


Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Japp, livesex-shower där även publiken inbjuds att vara med, är en kul grej. På Reeperbahn i Hamburg, fanns förr ett ställe som hette Salambo, och som var välkänt för just detta.

Ja Salambo minns man med stor saknad Härligt att få bli omhändertagen på scenen när det satt andra gäster bara en halv meter ifrån Vid ett tillfälle lockades en kvinnlig gäst att hjälpa scendamen att ta hand om mig Hahaha Nån som vet något liknande ställe idag?
Citera
2018-12-24, 01:08
  #5
Medlem
PassionFruits avatar
Jag och mina tjejkompisar har också gått på det för några år sedan
Citera
2019-08-06, 10:44
  #6
Medlem
NoHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunagubben
Härligt Blev manliga besökare också uppbjudna på scenen?


Absolut det förekommer. Jag har varit där med och då bjöds t.ex. fem olika upp från publiken (blandat killar/tjejer) som fick äta på en banan ur fittan på en tjej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback