Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-14, 06:21
  #1
Medlem
Någon annan här inne som också går igång på mumifieringbondage, likt som i denna video https://mobile.slutload.com/video/ve...p/tjlNGCJ5Gpe/ ? Spola till sista 10 minuter. Vad brukar ni göra med tjejen när hon är mumifierad? Man kan ju ta personen bakifrån, går att kittla fötterna, just i denna video så blir det vibratorn som gör jobbet
Citera
2018-12-14, 09:16
  #2
Medlem
Mackan52s avatar
Jag vet inte om jag ska bli förvirrad eller intresserad

Man kan ju faktiskt bara lämna henne som en mumie i sängen och sen spela dataspel och dricka bärs

Helvete så förbannad hon hade blivit då
Citera
2018-12-14, 09:18
  #3
Medlem
farfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Jag vet inte om jag ska bli förvirrad eller intresserad

Man kan ju faktiskt bara lämna henne som en mumie i sängen och sen spela dataspel och dricka bärs

Helvete så förbannad hon hade blivit då

Det min herre är riktig alfahannemässig dominans!
Citera
2018-12-14, 09:23
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Jag vet inte om jag ska bli förvirrad eller intresserad

Man kan ju faktiskt bara lämna henne som en mumie i sängen och sen spela dataspel och dricka bärs

Helvete så förbannad hon hade blivit då

Haha ja så kan man också göra eller göra något man går igång på? Själv tycker jag de är upphetsande när tjejen ”tvingas” komma utan att kunna stoppa det eller göra så mycket, sen vad man gör mer är väl bara fantasin som sättet stopp för? Aldrig provat just detta men går igång på det o skulle önska testa det, men tjejer jag haft förhållande med eller bara som Kk har väl inte riktigt gillat idén med detta och de får man väl acceptera
Citera
2018-12-16, 20:38
  #5
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bojnar23
Haha ja så kan man också göra eller göra något man går igång på? Själv tycker jag de är upphetsande när tjejen ”tvingas” komma utan att kunna stoppa det eller göra så mycket, sen vad man gör mer är väl bara fantasin som sättet stopp för? Aldrig provat just detta men går igång på det o skulle önska testa det, men tjejer jag haft förhållande med eller bara som Kk har väl inte riktigt gillat idén med detta och de får man väl acceptera

Du kanske måste lägga fram idén på ett bra och smart sätt

Jävligt kul dock att iskallt säga, men du, nu när vi ändå är igång.. vad sägs om att bli mumifierad?!

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback