Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-01-13, 19:26
  #37
Medlem
Gicka666s avatar
Då ska du fan fråga fula och desperata tinor.
Frågar du snygga tjejer kan du fråga 1000 om du vill, ingen kommer nappa kan jag lova!
Citera
2019-01-18, 20:47
  #38
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Seriöst, det är väl inte konstigt att man får ligga om man *kontaktar* femtio kvinnor per kväll. Det är helt otroligt många. Dessutom med en småfräck/rolig kommentar som öppnar för munhuggande och/eller småprat.

Men å andra sidan, vad är du snubbe som springer på femtio tjejer per kväll som du kan tänka dig att ligga med? Då spelar det ju ingen roll hur hon ser ut, betee sig eller luktar.
Citera
2019-01-18, 20:55
  #39
Medlem
kraftfoders avatar
Hög nivå på trådstart!

Tjejer är givetvis också ute att ha kul.. Själv har jag (vad jag vill minnas) fått "napp" på i alla fall tjej nummer fem. Däremot har jag ABSOLUT inte frågat random tjejer på stan "vill du ligga"..

Man ska charma tjejerna, inte gå fram till "random snygg brud" på stan och fråga "vill du kn*lla?"..
(Kanske funkar, men jag är inte riktigt så rättfram i mina raggförsök)..

-Möjligen räknas sådana förslag som någon form av sexuella övergrepp idag. Bör alltså undvikas.

Edit: Har alltså inte behövt fråga 100 tjejer "på raken" innan jakande svar. Tror det "i sämsta fall" var typ tjej #5. -De övriga som sa ja var ettan, tvåan, tja ni fattar..
Men undvik alltså "rakt på sak-frågor" när det gäller raggförsök, speciellt om detta handlar om "random tjejer på stan".. End edit.
__________________
Senast redigerad av kraftfoder 2019-01-18 kl. 21:32.
Citera
2019-05-05, 02:11
  #40
Medlem
Nu bumpar vi tråden.

Har någon blivit inspirera av tråden och testat då?
Citera
2019-05-16, 13:03
  #41
Medlem
Fan! Min feta kusin Krille testa runt lunch 141 st. Ingen nappa. Han tror det handla om att han skippa dushen. Nytt inlägg imorgon. Då e d ju fredag!
Citera
2019-07-20, 22:36
  #42
Medlem
Fråga dig istället hur många kvinnor som skulle behöva fråga dig innan du nappade....där har du svaret bakvänt.
Citera
2019-07-21, 09:11
  #43
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gicka666
Då ska du fan fråga fula och desperata tinor.
Frågar du snygga tjejer kan du fråga 1000 om du vill, ingen kommer nappa kan jag lova!

Det beror på vilka snygga tjejer och vad man tycker är en snygg tjej.
Citera
2019-07-21, 09:11
  #44
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Fråga dig istället hur många kvinnor som skulle behöva fråga dig innan du nappade....där har du svaret bakvänt.

En.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback