Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-13, 23:35
  #1
Medlem
finsharks avatar
Jag tänker att fetish som samtalsämne är väldigt svårt och komplext att prata om. Som fetishist själv så kan jag förstå att det finns de som vill väcka uppmärksamhet till scenen och behandla fetisher som något normalt och jag tror vissa platser har bättre syn på fetisher än andra.

Jag bekymrar mig också över hur tjejerna generaliserar de olika nyanserna av fetish. Av egen erfarenhet från samtal med andra fetishister så brukar de inte veta varför de har sin böjelse. Visst, de kan berätta varför de gillar det de gillar men det har ju att göra med en del av hjärnan som är väldigt svår att förstå. En person som har en fetish för fleece till exempel, vad är det som gör att det blir just fleece? Varför blir de upphetsade av det? Detta är frågor som kommer upp när vi pratar om fetisher. Jag har sårt för när folk pratar om detta ämne utan att ha ordentlig bakgrundsfakta att vila sig mot.


https://youtu.be/MvYm3VM6dgQ
Citera
2018-12-14, 10:59
  #2
Medlem
Så.... märklig trådstart må jag säga... Vad vill du diskutera?

Själv har jag fittfetish, och njuter av det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback