Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-13, 19:06
  #1
Medlem
Tobbans avatar
Hej hej.
Ska köpa en bärbar till min äldsta son. Han vill spela ”cuphead” och jag har ingen aning vilken dator man ska hugga. Alla tips är välkommet
Citera
2018-12-13, 20:24
  #2
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Du kan i princip köpa allting som är tillverkat efter 2012, det är inga krav alls på det skitspelet och du kan köpa billigast möjliga på valfri butik och vara nöjd. Sen hur ens upplevelse i övrigt är, det är en annan sak. Men med dina krav, köp det billigaste skräp du kan hitta
Citera
2018-12-13, 23:49
  #3
Medlem
ruttenfimps avatar
Som sleepyoh22 nämnde så klarar de flesta datorer av cuphead. Men hade jag vart du så hade jag ju självklart köpt något vassare för andra spel till framtiden.

Cuphead är skit kul men riktigt svårt så din son lär nog tröttna rätt fort om han inte är väldigt flitig på platforms genren.
Citera
2018-12-14, 00:26
  #4
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobban
Hej hej.
Ska köpa en bärbar till min äldsta son. Han vill spela ”cuphead” och jag har ingen aning vilken dator man ska hugga. Alla tips är välkommet


Det är ju bra om du berättar vad du har för budget, samt hur gammal din "äldsta" son är. 10, 12, 15, 18?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback