Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-02-08, 13:40
  #25
Medlem
Tjaa,
vissa dagar när man tkr allt är piss å känns som man ska dö om man går ut pga ångesten, ska man bemöta detta eller ta det lugnt dessa dagar?
Citera
2019-03-16, 21:15
  #26
Medlem
Testa ät lite svamp istället för att köra kokain. Tänk på hälsa
Citera
2019-08-19, 19:28
  #27
Medlem
Tänkte updatera lite, mår väl aningen bättre, men fan inte bra. Kan ta mig till gymmet å jobba typ 20%, men marken gungar fram å tillbaka när jag är ute och går, ibland kryper paniken på, känns overkligt. Men lyckas hålla mig lugn, men kroppen rusar på insidan.

Börjar väl tröttna lite, vill bli normal, kunna jobba, hänga med vänner osv utan att må skit.

Har ni några tips? Gått snart 1 år liksom
Citera
2019-08-19, 20:24
  #28
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
Tänkte updatera lite, mår väl aningen bättre, men fan inte bra. Kan ta mig till gymmet å jobba typ 20%, men marken gungar fram å tillbaka när jag är ute och går, ibland kryper paniken på, känns overkligt. Men lyckas hålla mig lugn, men kroppen rusar på insidan.

Börjar väl tröttna lite, vill bli normal, kunna jobba, hänga med vänner osv utan att må skit.

Har ni några tips? Gått snart 1 år liksom


Smyg lite med gammalt hederligt tjack är mitt råd.
Inte skjuta i dig halvgram och bli tokig, utan bara lite medicinskt. Typ en halv 0,1 a innan jobbet osv.

Minns själv hur jävla kraftlös man kände sig och bara längtade efter en fet rökare. Men ta det lugnt det går över efter typ tre veckor.
Citera
2019-08-19, 22:43
  #29
Medlem
Lyssna inte på honom. Försök att slappna av och andas bra. Ifall allt gungar sätt dig ner någonstans andas ta det lugnt.
Citera
2019-08-23, 07:52
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legenden162
Lyssna inte på honom. Försök att slappna av och andas bra. Ifall allt gungar sätt dig ner någonstans andas ta det lugnt.

tja, var hos en psykolog här i veckan, riktigt givande faktiskt. alltid tänkt det är trams.

Hans tips var också att tänka på hur jag andas , vilket har funkat jävligt bra, klarar å vara ute bland folk nu mycket bättre än innan.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback