Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-07, 16:16
  #13
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afs123
någon som vet ifall man kan få spelet på svenska? Jag har spelet, men är inte jättebra på engelska. går det att dubba på något sätt?

Inte vad jag vet. Men kanske du kan kopiera text till google translate? Annars vore det en bra idé: en svensk wiki-sida om spelet.




(Jag har Farming sim paus efter att jag upptäckte the Hunter... call of the wild)
Citera
2019-01-11, 11:28
  #14
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Började spela igår, riktigt trevligt och känns mer levande med fåglar som kommer och pickar på åkern och att traktorerna kränger lite när dom är ute på fältet och arbetar. Grafiken har konstigt nog alltid varit skön i FS men ändå ett bra steg upp den här gången.

Lite synd att man inte kan röja småbuskar med motorsågen, det är en buske som är lite i vägen rent visuellt vid ett fält.

Betydligt bättre personal också som inte krockar och kör ihop sig när man har fler moment igång samtidigt på ett fält. Blir nog att dygna inatt och ladda upp med kaffe och spel
Citera
2019-01-11, 18:03
  #15
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Började spela igår, riktigt trevligt och känns mer levande med fåglar som kommer och pickar på åkern och att traktorerna kränger lite när dom är ute på fältet och arbetar. Grafiken har konstigt nog alltid varit skön i FS men ändå ett bra steg upp den här gången.

Lite synd att man inte kan röja småbuskar med motorsågen, det är en buske som är lite i vägen rent visuellt vid ett fält.

Betydligt bättre personal också som inte krockar och kör ihop sig när man har fler moment igång samtidigt på ett fält. Blir nog att dygna inatt och ladda upp med kaffe och spel

Jag kommer ihåg hur det var i förra versionen när man hade plöjt upp till max och det var alltid några buskar som stod kvar här och där mitt i fältet. Jag kommer ihåg den där ryska kartan som jag körde på svåraste. Alltid massa buskar överallt i mina fält.

Annars väntar jag lite på att mina favorit-mods blir portade till denna version.

Här listar jag mina favoriter...
Pleasant Valley
Hof Bergman
Rattlesnake Valley
Citera
2019-01-13, 18:45
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddo
Det är hel ok eftersom jag bara har GTX 750 ti och det funkar för mig.

Jag önskar dock att jag hade ett bättre grafikkort

770 gtx funkar utmärkt
Citera
2019-10-23, 01:15
  #17
Medlem
Haddos avatar
Jag vill göra en egen karta.... om någon vill samarbeta så är jag game. Räkna inte med att tjäna på det..
Citera
2020-02-12, 21:31
  #18
Medlem
Är det någon som har koll på hur man får Kuhn balaren till att plasta in balar? Den plastar i en offentligt server min inte på min gård.
Citera
2021-04-03, 15:28
  #19
Avstängd
Alla jävla simulator spel är så himlans tråkiga tycker jag. Laddade ner detta spelet körde en timme och avinstallerade igen. Förstod inte vitsen.
Citera
2021-04-11, 22:42
  #20
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theripper30
Alla jävla simulator spel är så himlans tråkiga tycker jag. Laddade ner detta spelet körde en timme och avinstallerade igen. Förstod inte vitsen.

Du har förmodligen ett arbete? am I right. Det är bra att arbeta. Man mår bra. Har man inget arbete måste man simulera-
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback