Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-13, 22:50
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunnarSparr
whole smoke, kan förstå att han har lång kölista, grymma tatueringar. Har du gjort dina där?


Haha dessvärre inte om man får lov att säga så! Har dock försökt få tag på en tid för en chestpiece men det är väldigt svårt. Även hos Martin, tyvärr. Gillar ju färg och han är helt galen med färger, välj och vraka

https://instagram.com/martinsjooober...d=csoimypqwcdd
Citera
2018-12-13, 23:47
  #14
Medlem
Liberty75s avatar
https://www.unikumtattoo.com/artister/artist-sokes/

Kolla in Dimitris på Unikum Tattoo i Göteborg. Han gör fantastiska tatueringar i gråskala.
Citera
2018-12-14, 07:36
  #15
Medlem
GunnarSparrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Jag är nyfiken på varför du vill tatuera hela kroppen. Skulle du vilja berätta? Det är ju mer än de flesta så att säga...
Vet inte om jag vill göra hela kroppen, ansiktet vill jag inte göra, tycker inte ben är så snyggt om man verkligen får slut på plats så får man väl göra på benen. Men jag tycker det är snyggt helt enkelt, dock vill jag inte göra en enda sammanhängande tatuering, utan vill bygga upp den med olika tatueringar, det går gärna vara olika artister.

Det bygger även upp tidsepoker, tatueringarna gör man kommer ihåg mer sitt liv när man är gammal kan jag tänka mig, under förutsättning man inte har för bråttom att fylla kroppen då givetvis.

Har kollat mycket youtube givetvis och insta. Dessvärre väldigt långt bort men såg https://www.youtube.com/watch?v=g_wk...kOr-rG&index=5

Det börjar öppna upp sig i Japan. det går hitta tatueringsartister mer öppet.
Citera
2018-12-15, 10:05
  #16
Medlem
freecsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunnarSparr
Det var snygga tatueringar, tack för tipset, vilken studio hittar man honom då?

King Carlos Tattoo, står i bio Eftersom du ska köra japanskt hade jag letat efter tatuerare som kör endast eller mestadels den stil och levererar kvalité. Att hitta duktiga tatuerare överlag är inte svårt, men gör dom det japanska bra?
Lås inte fast dig på bara Sverige, kolla i övriga Europa också, såpass bra priser på flyg och standard hotell. Blir ju en rolig del av projektet också om du hittar någon utomlands att resa dit o hänga där i 1-2 dagar.
Citera
2018-12-27, 10:37
  #17
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Johan Finné på Evil Twins. Blir inte bättre, speciellt om du skall göra stora grejer.

instagram.com/eviltwinsjohan/
Citera
2018-12-27, 17:23
  #18
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Johan Finné på Evil Twins. Blir inte bättre, speciellt om du skall göra stora grejer.

instagram.com/eviltwinsjohan/
Snygga, men stor skillnad på de olika vissa mycket bra, vissa mediokra och vissa är tom fula. Men de snygga är mycket bra. Det verkar bero lite på hans dagsform hur det blir men det gäller väl alla mer eller mindre.
Citera
2018-12-27, 21:05
  #19
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
Snygga, men stor skillnad på de olika vissa mycket bra, vissa mediokra och vissa är tom fula. Men de snygga är mycket bra. Det verkar bero lite på hans dagsform hur det blir men det gäller väl alla mer eller mindre.

Du är go. Visa en utav hans tatueringar som su tycker är ful. Snälla.
Citera
2018-12-28, 09:01
  #20
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Du är go. Visa en utav hans tatueringar som su tycker är ful. Snälla.
Fula är kanske lite att ta i, menar inte att de är dåligt tecknade men fula blandningar av objekt, smaken är ju som baken delad så det viktiga är att bäraren tycker det är snyggt. Vill inte peka ut någon speciell med tanke på respekt för bäraren. Men merparten är bra, vissa mindre bra. Fula tar jag tillbaka dock.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback