Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-12-25, 03:28
  #25
Medlem
400Bens avatar
Det ska ingå ja
Citera
2018-12-27, 20:15
  #26
Medlem
japanskbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Varför vill du inte berätta var din gräns går? Varför vill du rikta om som att jag ska svara på något som är orrelevant?

Min teori är att du skulle slicka ett äckligt anus om tjejjen/kvinnan var snygg nog. Ett riktigt bajsigt anus med fartränder på tangan.
det skulle aldrig förekomma på en snygg brud
Citera
2019-01-06, 06:47
  #27
Medlem
BlueStars avatar
Ännu fler inlägg raderade och varningar utdelade för off topic. Ämnet är inte det rätta eller felaktiga i att ägna sig åt rimming, inte heller de medicinska aspekterna därvidlag, utan enbart hur vanligt förekommande det är vid sexköp.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2019-01-06, 08:52
  #28
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Jag själv tycker att det är skillnad i bakterier mellan anus och könsorgan. Om hon kysst dig vore det som att slicka ett dasspapper efter man torkat sig i baken med det. Din historia verkar mer fiction än något som verkligen har hänt. Men om vi ponerar att det är sant, så hade hon antagligen inte gått igenom en deep clense före erat möte, med lavenemang och rengögring av analen på alla möjliga sätt.
Hahaha, vad fan är du för en sipp liten soyboy? Fast du har tydligen stora kunskaper i analrengöring...
Jag träffade 6 nya kvinnor under 2018 (2 pros och 4 vanliga). Det är rätt uppenbart vilka som gillar det. Nämligen de som går med på det utan att protestera eller kräva nåt i gengäld. 1 av hororna och en av de vanliga tjejerna (hon har för övrigt pojkvän och går till katolska mässan varje söndag)gillade det. Ingen av dem ville bli knullad i röven för det.
Alla har olika preferenser och smakriktningar. Det är bara självgoda moralpoliser som du som tror dig veta allt om alla.
Citera
2019-01-14, 19:24
  #29
Medlem
Det passar så fint ergonomiskt också med att slicka stjärt. Tjejen ligger på magen och man kan vila axlarna mot baksidan av låren och mot rumpan. Sen vilar man ansiktet mot rumpans stjärtskåra och kommer perfekt åt att slicka anus. Man kan även lägga en kudde under framsidan av underlivet på tjejen så rumpan kommer upp ännu bättre. Sen har man sina armar liksom runt rumpan och händerna mot tjejens korsrygg. Det passar som en pusselbit. Att slicka fitta blir inte alls lika bra anser jag.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback