Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-13, 05:19
  #1
Medlem
dimensioners avatar
Jag gymmar cirka 5 ggr i veckan, på helgerna brukar jag vilja festa. Alkohol är ju inte det bästa för träning. Vilken centralstimulantia drog är minst dålig om man gymmar. Ladd känns som det bästa!
Citera
2018-12-13, 05:26
  #2
Medlem
redmoon-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimensioner
Jag gymmar cirka 5 ggr i veckan, på helgerna brukar jag vilja festa. Alkohol är ju inte det bästa för träning. Vilken centralstimulantia drog är minst dålig om man gymmar. Ladd känns som det bästa!

Du kan bli lite stissad och stressad av att vänta på din tur på gymmet när du tagit amfetamin men vaket är nog bättre än ladd om det är bra vara.
Citera
2018-12-13, 05:36
  #3
Medlem
amenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redmoon-cat
Du kan bli lite stissad och stressad av att vänta på din tur på gymmet när du tagit amfetamin men vaket är nog bättre än ladd om det är bra vara.

I träningssammanhang så gör både tjack och ladd dig (och pumpen) en stor björntjänst. Visst, måhända du känner dig som ett marklyftsmonster när du är påtänd, men kom igen, du fattar själv att det är en dum idé.
Citera
2018-12-13, 05:40
  #4
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amenvisst
I träningssammanhang så gör både tjack och ladd dig (och pumpen) en stor björntjänst. Visst, måhända du känner dig som ett marklyftsmonster när du är påtänd, men kom igen, du fattar själv att det är en dum idé.
Jag fattar inte vad du syftar på. Det låter som att du menar att drogerna skulle ha någon negativ inverkan på träningen eftersom du nämner specifikt "träningssammanhang"?
__________________
Senast redigerad av Mia-Rovy 2018-12-13 kl. 05:43.
Citera
2018-12-13, 05:42
  #5
Medlem
Autosols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Jag fattar inte vad du syftar på.
Oxhjärta
Citera
2018-12-13, 05:44
  #6
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autosol
Oxhjärta
Ah, of course
Citera
2018-12-13, 05:51
  #7
Medlem
Alkohol på helgen kommer påverka ditt gymmande <1%. Folk som tror något annat har ingen aning vad de pratar om. Om du inte börjar skippa pass då.

Det du ska undvika vid träning är värktabletter av alla de slag då de stänger ner proteinsyntesen till basnivå (mao inga muskler).

Den bästa drogen vid gym är förövrigt testo .
Citera
2018-12-13, 05:52
  #8
Medlem
amenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Jag fattar inte vad du syftar på.

Okej, mina spontana tankar.

Med CS i blodet kommer du prestera klart bättre på gymmet, iaf kortsiktigt.

Du kommer ha:
-Mer energi
-Större motivation
-Ett ”jävlar anamma” som hjälper dig lägga i nästa växel.

Nackdelar:
-Ditt blodtryck är ohälsosamt högt
-Din puls är ohälsosamt hög
-Uttorkning blir en reell riskfaktor
-Du kommer aldrig känna dig lika stark och peppad utan CS-doping

En kan säkert fylla bägge spalter in absurdum. Men ärligt talat, behövs det? Men fan TS, vill du snorta och lyfta så kör på! Men om du letar genvägar som faktiskt funkar, bör du snegla på Testo/AAS snarare än CS.
__________________
Senast redigerad av amenvisst 2018-12-13 kl. 05:55.
Citera
2018-12-13, 06:25
  #9
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Jag fattar inte vad du syftar på. Det låter som att du menar att drogerna skulle ha någon negativ inverkan på träningen eftersom du nämner specifikt "träningssammanhang"?
Vilket dom har.
Citera
2018-12-13, 06:56
  #10
Medlem
Greenwhites avatar
Självfallet är det ghb som gäller Man vaknar nästa dag gött utvilad utan nån bakfylla och har ej besvär att somna som med div cs-preparat Vet man hur man ska dosera är det inga konstigheter
Citera
2018-12-13, 07:07
  #11
Medlem
Jag tror TS menar vilket drog har minst negativ effekt på träningen när han vill festa inte vilken drog han ska ta när han tränar.
Citera
2018-12-13, 07:28
  #12
Medlem
dimensioners avatar
Som piccazzo skrev, jag har inte tänkt att träna på drogen!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback