Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-12, 19:44
  #13
Medlem
jontebojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Du är ju ett skämt... Varför är Sveriges försvar svagt? Jo, för att sådana som du hellre lägger pengar på att försörja skäggbarn och islamister. Du gillar allians med Finland och tror att de ska "fixa" ryssen...
Du borde titta på Angry Foreigner på YouTube mannen. Jag skrev aldrig att jag "tror" att finnen ska fixa ryssen, jag är själv enormt kritisk och emot den ansvarslösa massinvandring som pågår i Sverige. Jag kommer inte att ge mitt liv för detta pissland oavsett, du får tycka vad du vill om mig men jag kommer inte fucking göra det. Så enkelt är det, i dont give a flying fuck om det är ens plikt eller ej, jag kommer absolut inte kämpa för sjuklövern i krig, tycker att alla kungar och politiska ledare kan kriga sina egna krig istället för att skicka oss unga oskyldiga män och kvinnor som är mitt i livet ut till döden och för att bli artilleri och kanon mat. Det är ju dom som fegar ur om några och tror att deras liv är värda mer än våra och tror att de har all rätt i världen att göra hur de vill.
2018-12-12, 19:54
  #14
Moderator
vfs avatar
Finns trådar om ett ev Tredje världskrig/Mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback