Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-12, 00:17
  #1
Medlem
Hej! Jag har bestämt mig för att utföra en hårtransplantation. Är 24 år gammal och mitt håravfall har gestaltat sig i vikarna samt på hjässan. Jag har lite svårigheter med att finna en lämplig klinik för detta i djungeln på nätet. Söker en legit klinik i Turkiet där personalen behärskar engelska. Vill helst inte bli förmedlad via någon svensk klinik då extrakostnader tillkommer. Kom gärna med tips samt erfarenheter och dela gärna med er av bilder. Är intresserad av FUE och således inte FUT. Har nyligen inlett behandling med finasteride, har ni sett några synbara effekter på sådan behandling? Överväger nu även att börja med minoxidil men vill helst inte utveckla ett "beroende" av även det.

Tack på förhand!
Citera
2019-07-09, 05:05
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cristiramos
Hej! Jag har bestämt mig för att utföra en hårtransplantation. Är 24 år gammal och mitt håravfall har gestaltat sig i vikarna samt på hjässan. Jag har lite svårigheter med att finna en lämplig klinik för detta i djungeln på nätet. Söker en legit klinik i Turkiet där personalen behärskar engelska. Vill helst inte bli förmedlad via någon svensk klinik då extrakostnader tillkommer. Kom gärna med tips samt erfarenheter och dela gärna med er av bilder. Är intresserad av FUE och således inte FUT. Har nyligen inlett behandling med finasteride, har ni sett några synbara effekter på sådan behandling? Överväger nu även att börja med minoxidil men vill helst inte utveckla ett "beroende" av även det.

Tack på förhand!


Tråkigt att du inte fått några svar.
Jag söker också och just i Turkiet är det extra billigt och det är precis att jag får råd.
Helst hade jag velat gått till en i Polen som känns trovärdig men han kostar 10-15k mer, Dr saif heter han.

Det finns ett hav av kliniker i Turkiet som kör med massiv reklam.
Hittar en del varningar också och det är min största rädsla. Jag har inte råd att fixa till några fel heller om det ens går att fixa efter dom har förstört huvudet med ärr och skit.
En hade startat en egen hemsida så folk skulle få upp ögonen och han verkar vara väldigt trovärdig i sätt att prata, han varna om clinicana som har 400 plus i google reviews. Finns massa liknande varningar om olika ställen.

Det borde ju vart 1000 tals svenskar som varit där nere. Hade jag hittat en klinik så hade jag lovprisat den om den hjälpte mig.

Just nu lutar det åt NordicHair som även har kliniker här i Sverige, då kan man gå ditt och skälla om man skulle bli förstörd.

Det jobbiga är att man kan inte lita på reviews då dom verkar sysslar med krig gällande detta. Flera 100 fejkade sådana och sen beskylls det att vara andra kliniker som skriver dåligt om stället.
Man vet inte vad man ska tro.

Alla kan väl inte vara oseriösa där nere. Vad tjäna man på att förstöra andras liv, betyder pengar verkligen så mycket att sparka på någon som ligger.

Förresten gjorde någon operation eller något?
Citera
2019-07-09, 14:36
  #3
Medlem
Det känns som Dr. Koray Erdogan

Kan kanske vara någon man kan besöka men det här är svårt. När man sällan kan lita på recensioner.
Hans recensioner känns lite mer trovärdiga när man glider runt.

Känns lite dyrare än dom andra om jag fatta det hela rätt 2,5 Euro per graf.

https://www.hairtransplantfue.org/co...AAEgJIdvD_BwE#
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback