Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-11, 22:18
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jernmasken
Det är ju ganska välkänt vad just vin gör på kvinnor och vilken effekt det har. Men, tillfället gör ju tjuven. När det ska festas och drickas vin är de ju allt som oftast uppmakade och snygga. Då kan de bli lite sugna på en skön profil bild.
Jag har även lagt märke till att bilder med solglasögon fortfarande är väldigt populära. Det kan jag inte förstå alls då meningen är väl att visa upp sig från sin bästa sida. Undrar vad de får för förslag iklädda ett par sådana?

Det där med solglasögon fattar jag inte vitsen med (annat än i skarpt solsken). För mig stinker solglasögon white trash, men kanske har jag fått det helt om bakfoten??
Citera
2018-12-11, 22:30
  #38
Medlem
Finns det nån kille som går igång på selfies med putmun? Vem fan började med denna typ av bilder. Måste inflika om putmun . Väntade på en vän då en onykter snygg blondin gick förbi och när hon märkte jag tittade så putade hon extra med munnen!
Citera
2018-12-11, 23:18
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle000
Finns det nån kille som går igång på selfies med putmun? Vem fan började med denna typ av bilder. Måste inflika om putmun . Väntade på en vän då en onykter snygg blondin gick förbi och när hon märkte jag tittade så putade hon extra med munnen!

Många på datingsidor har tjocka läppar. Jag begriper mig inte på sådana behandlingar. Och jag tror inte dessa tjejer är sexigare än andra.
Citera
2018-12-11, 23:18
  #40
Avstängd
Det mest intressanta tycker jag som vit man är att man får sån enorm respons ifrån svarta/arabiska kvinnor. Det första man tänker är självfallet problem men de kör fullt ut. Dock flera år sedan jag höll på med detta dravlet....men trodde inte det.
Citera
2018-12-11, 23:24
  #41
Medlem
beer-goggless avatar
Tror det symboliserar att man vill framhäva att man är så där socialt kompetent och avslappnad och går "på fest", som en markör för att man anser sig vara "attraktiv". Posen och det fokuset kan lätt gå överstyr och det liknar mest som om personen ifråga livstils-laijvar Sex-and-the-city.

Lätt trådkapning - men en sub-kategori är när bilden förutom vinglas kompletterats med ett kvällsscen från en uteservering vid medelhavet och personen ifråga, sminkad och fräsch, fotas sittandes vid bordet väntandes på maten. Det jag alltid kommer tänka på då är att bilden sannolikt togs av ex-killen...
Citera
2018-12-12, 01:34
  #42
Medlem
JustZlatans avatar
Mestadels Stockholmsslampor som håller på så. Inflyttade eller födda i Sveriges horstad nummer 1. Rosévin dricker de också. Unga luder som tror att de är snygga men ser ut som spackelslampor i ansiktet och beter sig som horor. Men det finns massor av horbockar som går i gång på sånt.
Citera
2018-12-12, 01:53
  #43
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Något jag velat ha svar på länge, är varför brudar på dating-sidor (eller rent generellt på många plattformar) lägger upp bilder på sig själva, fast kraftigt tiltade. Ofta också med flera grader,
så huvudet nästan ligger horisontellt åt sidan på fotot.

Jag har försökt få svar hos vederbörande som lägger upp sådana bilder, men det verkar som den typen av selfies är obestridlig logik man inte får ifrågasätta.

Det finns ett direkt samband med antalet grader på vinkeln bilden är tagen över ansiktet och tjejens övervikt.
Citera
2018-12-12, 03:28
  #44
Medlem
Bbobis avatar
För att man är så tråkig att man måste bevisa sig rolig genom att ha med ett glas alkohol då man inte har några bilder där man faktiskt gör något roligt.
Citera
2018-12-12, 06:43
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Många på datingsidor har tjocka läppar. Jag begriper mig inte på sådana behandlingar. Och jag tror inte dessa tjejer är sexigare än andra.


Tvärt om, för mig så skriker det psykisk ohälsa när folk opererat om sig till nå freakshow.

Skitbra sätt att sortera bort trashet.
Citera
2018-12-12, 07:09
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rauno1
Har tillfälligt gått in i dejtingjungeln för att hitta mig en saftig kvinna.

Ett lustigt fenomen som jag även tidigare lagt märke till är att det finns ett återkommande tema när man bläddrar bland bilderna på sidorna.

Tjejerna ska väldigt ofta stå och hålla upp ett vinglas.

Vad symboliserar detta?

jag kan tänka mig att dom kan tänka sig att dom ska uppfattas som avslappnade sköna personer som kan ta ett glas av valfri färg mellan varven.

Vad kan man tänka sig att det skall sända ut för signaler?

Varför är det så vanligt med det här vinglaset som skall hållas upp i olika situationer?


Inte ett jävla skit.

Vad trött jag blir på miffon som du som ska analyser allt. Vad kan man läsa ut av att du analyserar det? Att du har kontrollbehov? Kvinnomisshandel? Efterbliven?

Nä, ta nu ut dina bidragspengar och köp ett luder utan vinglas.

Godnatt.
Citera
2018-12-12, 07:32
  #47
Medlem
D-Vitamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Det finns ett direkt samband med antalet grader på vinkeln bilden är tagen över ansiktet och tjejens övervikt.

Så är det. Likväl om kvinnan i fråga bara har "headshots", då är hon som regel också en knubbis.
Citera
2018-12-12, 10:30
  #48
Medlem
K.Nullas avatar
Fenomen på dejtingsajter...

Bilder uppifrån = Är feta
Bilder bara på huvudet = Är feta
Tatuerad som ett telefonblock = Är trash
Svanktatuering = Är trash
Nämner att de absolut inte avser ONS = De knullar alltid två ggr även om det första var dåligt
Gammal bild där hon är söt = Är ful nu
Bilder på blommor = Är psykfall
Enbart träningsbilder = Är psykfall
Bilder på husdjur eller på barn = Oklart (Jag vet inte för jag har alltid undvikit dem totalt)
Bilder på en fräck sommarstuga = Är sliten och känner sig gammal
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback